vrijdag 24 december 2021

De Z van Zeedierenmobiel

 Het borduren staat hier nog steeds op 1
Weinig tijd voor iets anders, maar dat komt wel weer 
Ik schiet aardig op :)

Vandaar mijn keuze voor de 
Z van Zeedierenmobiel
Iets uit het archief ;)

Wat was het leuk om samen met de klant,
een collega van mij de kleuren uit 
Deze kleuren zijn de kleuren van hun babykamer 

Samen met haar man, koos ze ook de Zeedieren uit

De krab

maar ook de Zeester

Hier zie je alle dieren voorbij komen waar hun keuze op viel
ook nog het Zeepaardje, de walvis en de Zeeschildpad
Leuk als jonge ouders zo enthousiast zijn :)

Ik wil Elizabeth & Marjan
hartelijk bedanken voor de leuke challenge
persoonlijk vond ik het niet altijd makkelijk, qua tijd dan
maar ik heb toch het hele jaar mee kunnen doen 
daar ben ik blij om :-)

Wat hebben de andere bedacht?
Altijd weer een verrassing :-)

  Blauw ruitje       
    In de weer  
                                                       
     De Breimeisjes          
                                                                    
           Céline
                                                                       
madebyjittie  via Instagram 






11 opmerkingen:

  1. Deze babymobiel vind ik zò mooi en daarom kan hij best een keer in de herhaling!
    Fijn dat je het hele jaar mee hebt kunnen doen; zo'n challenge doe je toch met elkaar..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar is de mobiel weer; ik zag hem laatst op je YouTube kanaal en vond hem mooi. Leuk om hem nu weer op je blog te zien; wat een prachtige laatste inbreng van de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukertje! En heb jij een eigen youtube kanaal..?
    Fijne dagen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk zeedierenmobiel. Fijne feestdagen gewenst,Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had je zeedierenmobiel nog nooit gezien, maar wat een ontzettend leuk ding! En nu kwam hij nog eens goed van pas! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig wat een beauty ja de laatste letter ook weer klaar fijne dagen Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik keek ook steeds even in m'n archief, genoeg leuks om nog eens te laten zien!
    Ja, erg leuk, deze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een een geweldige leuke en vooral mooie bijdrage
    van de letter Z Anita. Het is een Beauty van een
    mobiel geworden. Erg leuk om het bewegend in het filmpje
    te zien. heel mooi gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om deze weer te zien, past prima bij de Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi Anita en zo leuk dat er diverse namen van Zeedieren zijn met een Z. Valt me nu op :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...