donderdag 9 december 2021

Stil hier, maar :)

Ik doe mee met de Crea2021
 verder is het behoorlijk stil op mijn blog,
maar....
Dat wil niet zeggen, dat ik stil zit :)

Trots kan ik jullie vertellen dat ik sinds 
10 mei van dit jaar, de laatste keer dat ik over randje per week blogde
37 randjes heb kunnen toevoegen en met het 38e alweer bezig ben :)
Zoveel ruimte heb ik nog, zou ik het halen?
Voor het eind van dit jaar mijn 
randje per week 2014 helemaal af ?
nu ja alle randjes dan 
De jaartallen reken ik even niet mee ;)
We zullen zien, ik ga er in ieder geval voor
Ik ga aan niets ander beginnen voordat de randjes af zijn
Ach en met een gezellig hoekje op de eetkamertafel, kopje thee
en een lekker muziekje, is het helemaal geen straf :-)


Ik zie jullie morgen :)












4 opmerkingen:

  1. O wat leuk! Ik heb het ook gemaakt, maar dan een kortere versie met ons familiewapen erbij en mijn initialen in sierlijke letters.
    En het was helemaal geen straf, haha, maar wel geweldig leuk om te doen.
    Veel plezier met je borduurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt het mooi! Veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me een knus en gezellig werkje! Het wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap van je Anita dat je al zover bent gekomen,
    en wat wordt het PRACHTIG!!! het is beslist geen
    straf om hier aan te werken, en denk zelfs dat het
    een heerlijk ontspannende bezigheid is. Prachtige
    duidelijk voorbeelden heb je hiervoor.
    Wens je succes met alle vorderingen.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...