dinsdag 9 maart 2021

Dinsdag poppendag :)

Gisteren al wat later op de middag
roept Julia mij
Anita help, het is morgen al dinsdag
en ik heb mijn kussentje nog niet klaar
Dat geeft toch niet, het heeft toch geen haast
Jawel, ik wil het morgen laten zien :)
Zo'n klein kussentje is toch meer werk 
als je denkt Anita
Dat weet ik wel zeker Julia 
klein is niet altijd vlugger gebeurd
of makkelijker
Ik wilde het kussentje eigenlijk 
helemaal met de hand maken, maar toe
mag het even onder je naaimachine ?
Tuurlijk, ik help je wel
Als het kussentje is gestikt
komt het vullen
Julia, wat doe je nu, voorzichtig
Je moet nooit met je hoofd in een plastic zak gaan
Wow, dat is veel vulling voor een klein kussentje
Lijkt me iets te veel hoor ;)
Ben je tevreden Julia
Ik vind jouw borduurwerkje erg mooi
Persoonlijk vind ik een hoekje niet zo goed gelukt
Ik alle hoekjes mooi, jij bent altijd zo'n pietje precies Anita
Het is wel handwerk hoor!
Ach, misschien heb je wel gelijk Julia
Kijk, ik vind het een schattig kussentje
Past mooi bij onze bank en het doet
me denken aan toen Noortje en ik laatst buiten waren
We hebben toen een aantal vlinders gezien 
Fijn dat je me geholpen hebt Anita
Anders hadden we morgen geen 
Dinsdag poppendag gehad ;)

Er is vast ook dinsdag poppendag bij:












 

10 opmerkingen:

  1. Och heden, Julia raakte in de stress... Maar met jouw hulp is het gelukkig toch allemaal op tijd in orde gekomen. Want wij vinden het natuurlijk heel leuk om dit mooie handgemaakte kussentje te zien!
    Wat staat het gezellig op de bank...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk nu hoe leuk! Perfect voor de bank.
    Goed gemaakt dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha julia lijkt wel een kabouter maar je hebt gelijk met de machine gaat het veel sneller

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kussen! Ja, handwerk, dat is sowieso bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Julia toch, een creatief dametje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kussentje, past perfect bij de bank en met wat hulp ging het prima toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kussentje! En van kussens kun je nooit genoeg hebben.Gaan jullie nu ook een deken in deze stijl maken? Daar kun je er namelijk ook niet genoeg van hebben.
    Groetjes Sandra
    (en Saar)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kussentje is het geworden en je
    hebt goed hulp gehad. Enig verhaaltje Anita, zit
    meteen helemaal in de poppen wereld. Erg leuke foto's
    heb je erbij gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kussentje, het past prachtig bij de bank.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...