dinsdag 16 maart 2021

Dinsdag poppendag :)

Kom ik de huiskamer binnen
Wie zit er op mijn Ipad
juist ja, Julia
Anita, goed dat ik je zie
Jij zocht toch een vijgenplant
euh ja
Heb ik gevonden en nog wel hier in het dorp
Ik ga wel mee hoor Anita
Ik heb wel zin in een uitje, al dat binnen zitten
Noortje is toch naar school, heb ik mooi even tijd
Geslaagd, dankzij de goede tip van Julia
1 vijgenplant voor mij en 1 voor dochterlief
ook manlief zag iets, een Meyer citroenboompje
die mocht ook mee naar huis
En dan smaakt een kopje thee extra lekker
Even genieten want dan is het al weer tijd
om Noortje van school op te halen

Dinsdag poppendag
Wie doet er nog meer mee vandaag?
Kom gaan we kijken bij:






 

8 opmerkingen:

  1. oh oh Julia op social media,
    ik ben bang dat als je je ipad kwijt bent nu wel weet waar je hem zoeken moet :))))
    Leuk om zo te scoren dat had ze dus wel mooi opgezocht !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahhaaa, die dames ook. Niks is veilig voor ze.
    Maar wel goed gedaan !
    Geniet van de plant en een fijne dag gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een haantje de voorste is die Julia wel, maar je hebt er dan ook wel hulp aan, ze vond tenslotte een vijgenplant voor je. Hier is het stil bij de poppen momenteel....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is Julia toch een heerlijk eigenwijsje, knap
    van haar dat ze dat toch maar even heeft opgezocht
    het adresje voor de vijgenplant. Leuk straks als er
    vruchten aan hangen. Het Citroenboompje wat een mooie
    is dat zeg. Dan gaat allemaal heel gezellig worden
    deze zomer.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Julia is vast anders dan mijn poppen, zo niet dan vrees ik toch dat ze binnenkort op kledingsites zit te kijken...
    Gaaf.., een vijgenplant en een citroenboompje.. Ik ben heel benieuwd hoe die verder gaan opgroeien. Leuk als je daar tzt weer eens wat van laat zien. Het lijkt me best moeilijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat Julia je op weg heeft geholpen en een vijgenboom is een aanwinst voor je tuin, mooi citroenboompje!
    Mijn dochter heeft ook een vijgenboom en daar komen soms tassen met vijgen af.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie dat ik dinsdag alleen een klein stukje van je blog heb gelezen, er kwam wat tussen en ben verveten verder te lezen. Ik heb al jaren een vijgenboompje, en die geeft toch een hoop vruchten, zo lekker! Let wel goed op de standplaats: zonnig en vooral beschut, bij voorkeur dicht bij het huis zodat hij 's winters nog wat warmte van het huis krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...