vrijdag 19 oktober 2018

Pompoenheksje :)

Een tijdje terug zag ik op IG dit pompoenheksje 
Ik was er meteen weg van! 
Ja, daarom moet ik ook niet teveel op mijn Ipad kijken ;)
IG, Pinterest, er komen zoveel leuke dingen voorbij :)
Vlug zo'n pakketje bij atelier Pippilotta besteld
Ik vind het werken met vilt zo leuk 
In het pakketje zit alles
Je hebt alleen nog wat naaigaren nodig
en het is weer eens wat anders als
haken of breien 
Zo, pompoenheksje is ruim op tijd klaar
het duurt nog even eer het Halloween is 
Atelier Pippilotta heeft nog veel meer
leuke vilt pakketjes, niet alleen voor de herfst
kijk maar eens hier

Mijn pompoenheksje staat te pronken op de salontafel
Hebben jullie ook een beetje herfst in huis gehaald?
Fijn weekend :)



14 opmerkingen:

  1. Het is wel een vriendelijk pompoenheksje.. leuk zo'n pakketje hè..
    Ik wilde bijna gaan tikken dat ik hier nog echt geen herfst binnen heb, maar dat is toch niet helemaal waar want ik heb de gehaakte pompoenen van vorige jaar in groen-en beigetinten weer in de vensterbank staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben helemaal geen liefhebber van Halloween maar dit heksje vind ik toch wel superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat een lieverd! Om "angstaanjagend" te zijn zal ze nog wat moeten oefenen, maar ik vind haar zo juist superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zeker een leuk pompoentje en natuurlijk is de herfst hier in huis:)
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat een leukerd!! Ik vind met vilt werken ook erg leuk om er af en toe tussendoor te dien. Ook hier herfst in huis, ook van vilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is wel een lief heksje. Met halloween heb ik niks. Ik heb mijn gehaakte pompoenen weer neergezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje, ze heeft zo’n lieve uitdrukking!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de goede en zeer nuttige informatie. Het is heel interessant, ik hou van alle dingen die je deelt en zie je prachtige creatie.
    เว็บท่องเที่ยว

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al heb ik niet zoveel met heksjes deze is wel er leuk geworden enzeker iet angstaanjagend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow das sieht wirklich wunderschön aus!!!
    ich arbeite auch so gerne mit Filz.
    Ganz liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...