maandag 29 oktober 2018

Sneeuwpopjes

Binnenkort is het weer zover
dan ga ik naar de Herfstmarkt 
Daar komen veel grote én kleine klanten
Leuk om voor de kleine klant ook wat in je kraam te hebben :)
Toen ik deze grappige sneeuwpopjes zag
dacht ik meteen aan de Herfstmarkt ;)
Het is een gratis patroon van 
Omdat er kleine klanten komen
heb ik gekochte pompoentjes gebruikt
Bij de zelfgemaakte pompoentjes kon je
makkelijk draadjes uit het pompoentje trekken
en dat is dan weer gevaarlijk voor de aller kleinste 

Weetjes: ik gebruikte haaknaald 3,5
Garen, Stylcraft DK
Veiligheidsoogjes
Poppenvulling
Pompoentjes, kant en klaar

Ik ga kijken of ik nog meer leuke dingen
voor de kleine klanten kan vinden
Fijne week 

Mijn Sneeuwpopjes doen ook mee bij:





12 opmerkingen:

  1. Tjonge, sneeuwpopjes... Ja, je moet soms ver vooruit denken! Dat vind ik zelf altijd moeilijk. Maar deze popjes zijn wel heel schattig! In de vensterbank staan ze ook leuk en misschien ook nog wel in de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een leukerds! Heerlijk om mee te kroelen, maar idd Elizabeth, ook in de kerstboom leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijnleuk en heel grappig dat zullen ze leuk vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds. Ik heb dit jaar nog een 3-tal markten waar ik nog het een en ander voor wil maken, maar ik zie zo veel leuke dingen voorbij komen dat ik niet weet waaraan te beginnen hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa ik zag ze ook. Zo leuk!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, de wintertijd begint en de eerste sneeuwpoppen zijn alweer gesignaleerd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sneeuwpopjes zien er geweldig uit. groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel erg leuk. Mooi gemaakt. Succes op de herfstmarkt! Altijd weer spannend hoe de verkoop zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een guiten. Die gaan het vast goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...