maandag 15 oktober 2018

Baby's eerste popje :)

Toen ik dit kleine knuffelpopje zag 
Was ik meteen verkocht :)
Wat een schatje, haaknaald en katoen gezocht
en meteen begonnen 

Echt zo'n eerste popje voor kleine babyhandjes 
Dit popje is zacht roze, maar 
In het wit of ecru lijkt me ook mooi 

Het is een gratis patroontje 
Je vindt het bij Norah
Let op! er zit een foutje in de beschrijving van het mutsje
maar als je een beetje ervaring hebt met haken
kom je er wel uit :)
Voor de zekerheid heb ik de bijtring vastgenaaid
aan het mutsje



13 opmerkingen:

  1. Heel schattig, het blijft vertederend.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik snap dat je daar voor viel... Het doet me ook denken aan een knooppopje zoals bij de zonnekindpoppen. Het hoofd is belangrijk en de ledematen zijn knopen, het lijf bungelt ertussen..
    Dit is een leuk kraamcadeautje vind ik, en ik ga het meteen even wegzetten op m'n Pinterest!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, snap helemaal dat je hier voor viel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk popje! Die ga ik ook een keertje maken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, in zachtgroen lijkt 'ie me ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief. Zo heel eenvoudig en toch mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing.Thank for your very good article...!
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...