dinsdag 31 maart 2015

Dinsdag poppendag:)

Toen ik naar mijn hobbykamer liep om Julia het door
mij gebreide broekje te passen, was het even schrikken. 
Julia zat namelijk niet op de plek waar
ik haar achter had gelaten.

Maar goed kijken en toen zag ik haar al,
ze lag bij Monkie in bed:)


Julia, wat doe je nu
O, Anita ik verveelde me zo 
en ik had het koud, zo zonder kleren

Ja, daar heb je natuurlijk wel een punt
Kom je zo meteen je broekje passen?


Staat goed hoor Julia
en nu heb je in ieder geval een broekje aan
Vergis je niet hoor, het is een klein broekje,
maar ik moest toch nog op schieten
om het voor dinsdag poppendag af te hebben.
Het is een broekje met een gehaakt koordje omdat 
ik (als beginnende poppenmoeder) nog geen poppenelastiek in huis heb.
Julia vindt het broekje mooi, 
ik kan dus een begin gaan maken het hemdje:) 


Anita, is het goed als ik weer met Monkie ga spelen
natuurlijk is dat goed:)


Daar zitten ze dan, Julia en Monkie op het speelkleed 
samen met de familie muis en egel
Heeft er alvast iemand plezier van het door
mij gemaakte speelkleed!


Als Monkie gaat kijken waar Julia is gebleven vind hij haar in zijn bedje.
Ze is moe van het spelen, slaap lekker lieve Julia.

Als je ook mee wilt doen met
dinsdag poppendag,
laat het dan weten aan
Rita of Danielle

leuk als je ook een kijkje neemt
bij de andere poppenmoeders

Jolanda
Hannie
                                        






4 opmerkingen:

  1. O, wat lief van Monkie om zo voor Julia te zorgen. Ik zie dat je speelmat al direct zijn dienst doet. Goed hé. Ben benieuwd wat het volgende kledingstuk ga zijn dat je gaat maken.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en gezellige blog! Leuk dat Julia zo goed met Monkie kan opschieten!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blijft goed volgen Anita! Fijn dat je elke week probeert om ook iets rond de popjes te schrijven. Je kan ook gewoon eens een verhaaltje vertellen zonder iets nieuws te maken, laat ze een spannend avontuur beleven of zo! Maar in wat ik nu lees merk ik dat je ook dat al goed kan :-) Je maakte een heel tof broekje al en Julia moet nu effe wachten op de rest, maar erg is dat niet want Monkie zorgt goed voor haar.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Julia heeft in ieder geval nu warme billen en een lief zorgzaam vriendje :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...