dinsdag 10 maart 2015

Dinsdag poppendag:)

Hallo daar ben ik weer, leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik kan jullie nu ook zien;-)

Wat vinden jullie van mijn snoet? Anita vroeg aan mij, Teuntje wat wil jij voor gezichtje? 
Dat wist ik wel, ik wilde een lekkere grote neus en rode wangetjes.Toen ik in de spiegel keek was ik super blij! Fijn dat Anita mijn gezicht precies zo heeft gemaakt als door mij gevraagd.

Ja, eerst wilde ik niet op de foto, ik had tegen Anita gezegd, ik wil minstens een arm, om mee naar jullie te kunnen zwaaien. Maar toen ik zag hoe druk zij het had met haar kunstzinnig werkstuk, dacht ik bij mezelf wat maakt het uit. Die armen krijg ik binnenkort wel.

Anita heeft bij de Xenos ook nog iets leuks gekocht voor de pop die ze gaat maken. Aanstaande vrijdag is de eerste les al, leuk voor haar. De pop (ik weet haar naam al, maar ik verklap niets) krijgt een uitgebreide garderobe. Ja en dan heb je ook wel eens een poppen wasje. Deze mini wasknijpers komen dus goed van pas.


Ik vind het niet erg dat het iets langer duurt voordat ik
klaar ben en weg ga. Nu kan ik nog kennismaken met pop.
Zij kan mooi het stokje van mij overnemen voor 
leuke verhalen op dinsdag poppendag:-)

Ik ben al bij de andere poppen moeders gaan kijken, 
O, jullie moeten nog gaan kijken, klik dan vlug hieronder op een link.


                                                
 Danielle
Jolanda
Hannie
Peggy
                                        



Veel liefs,
Teuntje













8 opmerkingen:

  1. Wat knap. Benieuwd naar de volgende berichtjes :-)

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die Teuntje is al een hele man geworden. En aan zijn "babbel" zal het niet liggen, een echt spraakwater is die.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kereltje is die Teun al! Fijn dat hij zo begripvol is voor het tempo waari hij gemaakt wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben al helemaal verliefd op Teun :-) Hij is een schattig "manneke" en ne goeie babbelaar ...

    Groetjes
    Peggy (Poppe-Mie)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat komt helemaal goed! Je kan nog wel niet zwaaien, maar je hebt een leuke lach ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat komt helemaal goed! Je kan nog wel niet zwaaien, maar je hebt een leuke lach ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat ook jij helemaal in de "mood" komt van de poppendag en mee leuke verhaaltjes schrijft over de poppen, je doet het echt goed! Fijn dat we iemand bijhebben om mee te doen. Teun ziet er knap uit en de armen en de rest komt ook wel in orde, nog even geduld.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...