zondag 29 maart 2015

Kunstzinnig werkstuk presenteren!!

             Gisteren was het zover, 
cursisten presenteerde hun kunstzinnig werkstuk!


Met de bus naar Utrecht en vanaf Utrecht weer met de trein naar Gouda,
maar ik was toch op tijd, dit keer had ik een trolley bij me, 
vol met dieren en natuurlijk niet te vergeten het speelkleed.
Jullie hebben al kennis gemaakt met alle dieren, afzonderlijk
maar nu krijg je het totaalplaatje te zien en wat vinden jullie?




Het is best moeilijk om een goede foto te maken!
Er zijn heel wat handwerk uurtjes in het kleed gaan zitten,
maar ik ben blij met het resultaat.
Mijn collega cursisten en de docenten
vonden het speelkleed goed gelukt.
Kinderen kunnen fijn met het kleed spelen
en er is ook plaats voor hun fantasie.

#

Van Marjan en Ethel heb ik toestemming om ook hun
kunstzinnige werkstuk te laten zien, kijk en geniet:)

De geborduurde map van Marian, gevuld met de mooiste borduurwerkjes:









Ethel, heeft een schilderij gemaakt van vilt en daarop geborduurd.
Ze heeft eerst een lap gevilt, op de lap cirkels geborduurd en als laatste 
de tekst van een lied. Voor wie affiniteit heeft met de Vrije school zal het
een bekend lied zijn. De laatste regel is overigens door Ethel zelf toegevoegd:)



Gisteren was het al weer de één na laatste les,
onvoorstelbaar zo snel als de tijd is gegaan.
18 april is de laatste les
De opleiding is ontzettend leuk,
maar het is ook fijn om weer een poosje vrij te zijn;-)
Stiekem zijn er toch heel veel uurtjes in de opleiding gaan zitten.

Ben benieuwd naar jullie reacties

Ik heb hier nog een popje zitten die dringend kleertjes nodig heeft:)
ga nu breien, want het is zo weer dinsdag poppendag





















4 opmerkingen:

  1. Wauw ! Prachtig ! Wat een werk, maar de moeite waard!!! Heel knap bedacht!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er echt super uit! Alle dieren afzonderlijk vond ik al enorm leuk, maar als geheel is het helemaal een plaatje! De andere dames hebben ook mooie werkstukken afgeleverd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtig stuk werk, wat zal daar fijn mee gespeeld gaan worden.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooooooooo wat heb je een pracht werk afgeleverd. Zovele uurtjes werk met een pracht resultaat. Wees daar maar heel fier op !!!
    De andere dames hebben natuurlijk ook mooie werkjes afgeleverd.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...