woensdag 24 juli 2013

Theodoor Knuffel, maar je mag me Teddy noemen

Theodoor Knuffel, Teddy
Verkocht

Hallo mijn naam is Theodoor Knuffel, maar je mag me ook Teddy noemen hoor!
Ik ben op zoek naar een baby die dol is op knuffelen. Jongen of meisje het maakt mij niet uit, als hij of zij maar wil knuffelen.

Hieronder staan Trijntje knuffelkonijntje en ik samen op de foto, ze bleef maar zeuren dat ze met mij op de foto wilde. Ze is best lief hoor, dus ik heb haar toch maar haar zin gegeven.
En het is best gezellig om samen een dutje te doen.

Veel liefs Teddy


2 opmerkingen:

  1. Aaaw, wat een liefie is Teddy!!! Hij vindt vast snel iemand om mee te knuffelen :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Daphne,

      Hartelijk bdankt voor je lieve opmerking.
      Ik wens je een heel fijn weekend toe en hoop dat je niet te moe bent om ook iets leuks te doen. Pas goed op jezelf.
      Liefs Anita

      Verwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...