zaterdag 27 juli 2013

Ik heb er zin in!

In bovenstaande doos zit het garen dat ik ga gebruiken voor mijn volgend project.
Mijn volgend project staat in dit boekje van Annemarie Arts. Verder verklap ik nog niets!




Dit garen heb ik gekocht bij de Wibra, je kunt het op 60 graden wassen en het pluist niet, dus geschikt voor de inktvissen. Wat een leuke kleuren, Nova, het kost € 1,79 voor 50 gram.
Hiervan ga ik broertjes en zusjes voor Octo maken.
Octo is al helemaal blij, hij hoeft straks niet alleen op reis.


Al die mooie garens, inktvissen maken én oeps, niet verklappen!!
Ik heb er zin in, Anita

1 opmerking:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...