donderdag 28 februari 2013

Robin Hood Nieuwsbulletin




 Beste mensen,

2013, alweer een nieuw jaar met nieuwe mogelijkheden en kansen, keuzes
die we kunnen en mogen maken. Allemaal nodig om ons te ontwikkelen als mens.
Met deze zin begint Stichting Robin Hood haar nieuwsbulletin.
Stichting Robin Hood geeft één keer per jaar een nieuwsbulletin uit om haar sponsoren te informeren.

Dit jaar staat er een foto van mij in het nieuwsbulletin en kan men lezen dat ik:
-  in Nederland babyslofjes verkoop en dat de opbrengst naar de kinderen in Gambia gaat;
- dat ik babyslofjes en mutsjes brei voor de kinderen in Gambia
  en dat een gedeelte 
  van de babyslofjes en mutsjes voor 'eigen gebruik' is, maar ook dat een gedeelte
  verkocht wordt, jongeren gaan op de markt staan en de opbrengst is voor de recent
  opgerichte voetbalclub Bansang.
- dat mijn moeder baby kleertjes maakt voor de kinderen in Gambia;

Ik vind het fantastisch dat de babyslofjes en mutsjes een positieve bijdrage leveren aan het leven van de kinderen in Bansang. Iedereen weet hoe belangrijk het is dat kinderen zich ontwikkelen en sporten. Ik wens de kinderen dan ook veel plezier!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...