zaterdag 9 februari 2013

Aangenaam kennis te maken, Gijsje

Tutter popje Gijsje
Gijsje is verkocht
Hallo, mijn naam is Gijsje, uh,uh,uh.
Ik hoop niet dat ik verkouden wordt, ik heb vannacht onder een vochtige theedoek gelegen. Anita dacht dat dit goed voor mij zou zijn!

Gisteravond ben ik in elkaar gezet, eerst heeft Anita nog een stukje van mijn been uitgetrokken, ik dacht waarom nu weer, maar ja het moet allemaal perfect bij mevrouw!
Ik moet haar wel gelijk geven, het resultaat mag er zijn. Ik hoorde dat ze zelf ook wel tevreden was en me eigenlijk wilde houden. 
Maar dat is niet de bedoeling.
Ik ben op zoek naar een lief meisje of jongetje die graag samen met mij wil tutteren.

O ja, ik krijg ik ook nog broertjes en zusjes in allerlei kleuren.

Veel liefs Gijsje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...