zondag 10 februari 2013

Baby slofjes Oeteltje staan in de Bossche Omroep!


Kijk ik in de Bossche Omroep, de krant op zondag, zie ik daar de door mij gebreide baby slofjes 'Oeteltje' staan bij het artikel over 'Baby van de maand februari'.
Ik vind het leuk dat mijn baby slofjes in de krant staan, gratis reclame!
Ga nog wel contact opnemen met de redactie van de Bossche Omroep. Vragen of de redactie aandacht willen besteden aan Stichting Robin Hood en mijn weblog.

Anita op Carnavalszondag 10 februari 2013

2 opmerkingen:

  1. Hallo Anita.
    Wat leuk dat je de ouders van de maand babyslofjes wilt aanbieden.
    Waar kan ik hun adres plaatsen????
    Groetjes van Annie,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annie,

    Vraag je aan de ouders welke baby slofjes ze willen hebben?
    Hun keuze en het adres kun je doorgeven via anitaoelevdgrint@gmail.com

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...