vrijdag 1 maart 2024

Wie volg jij op Youtube? & Uitslag give away:)

 Laat ik met de uitslag van de 
kleine give away beginnen :)
Twee dames hadden plannen met de wol
Akkelien en Simone
Ja, daar hoef je geen moeilijke berekeningen 
op los te laten ;)

Dus vroeg ik aan mijn man: Akkelien of Simone?
Hoezo, wat bedoel je? Kies nu maar zei ik
(Hij kent beide dames niet ;))
En mijn man zei: Akkelien
Akkelien gefeliciteerd, jij hebt gewonnen 
Stuur je mij je adres?
Dan komt de wol naar je toe :-)

WIE volg jij op Youtube?
Vind je het ook leuk om op Youtube te kijken?
Ik wel, maar niet te veel hoor, want dan kom ik niet aan breien toe
In tegenstelling tot andere dames kan ik niet zo goed kijken en breien tegelijk;)

Mijn top 10

1. Aude van Bobbles & Berries

2. Selma van Little Big Knits

3. Ineke van Lunasterknit

4. Amy van NE knits

5. Helle van Danish Musings

6. Jessica  van Jespup1976

7. Amy van Amypalko

8. Vera van Simply Happy zen (minimalisme)

9. Ineke van Ine’s moestuin (elke zaterdag)

10. Moesmeisje ( Sinds kort)


Wie maakt leuke video’s en zou ik moeten volgen op Youtube?
Heb jij ook een top 10?
Leuk om zo elkaar te inspireren :-)









9 opmerkingen:

  1. Nou, bij Akkelien is het garen goed terecht! Bij Simone waarschijnlijk ook...
    Ai ai... YouTube; daar heb ik een haat-liefde verhouding mee, maar misschien is het daarom juist wel leuk om er over te bloggen!
    En we kunnen elkaar zeker inspireren, want er zal toch altijd wel iets tussen zitten wat je leuk vindt...
    Goed idee, Anita!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Akkelien, je maakt er vast weer wat moois mee!
    Anita, wat een leuk idee om een YouTube top 10 te maken. Een aantal van je favorieten volg ik al, maar er zitten voor mij ook paar onbekenden bij, dus ik ga ze zeker even bezoeken.
    Binnenkort zal ik mijn top 10 plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk idee Marjan, ik ben benieuwd naar jouw top 10
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  3. Wat leuk, ik ga je zo mailen!
    Nou, ik kijk alleen een youtubefilmpje als ik iets wil weten hoe het werkt of zo. Ik volg niks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uh.....ik ken ze geen can allen maar ik ga zeker eens rondkijken bij jouw top 10 wel een leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Akkelien, dat gaat een mooi cadeautje worden een paar mooie jongens sokjes. Eigenlijk volg ik helemaal niemand op you-tube. Wel kijk ik af en toe als ik ergens naar op zoek ben, dat kan dan handig zijn. Maar er gaat inderdaad heel veel tijd in zitten. En overdag gebruik ik mij laptop nooit. Heb wel even bij jou favorieten gekeken, leuk om te zien maar daar zou voor mij toch veel te veel tijd in gaan zitten.
    Heelfijn weekend,
    Groetjes Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk naar 2 dames die een Flosstube hebben (borduurvlog) en met mijn dochter naar Creachick.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Anita, daar ben ik nog even. Ik heb een blogbericht klaar gezet, 11 maart komt het online. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk ook naar de Wolzus; Wolhobby; Het Ruijge Huis
    Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...