zondag 17 maart 2024

Moodboard # Workshop # Vertical Stripes Sweater

 Afgelopen donderdag wilde ik gaan bloggen
Over mijn moodboard voor een workshop
én over de witlof plaatkoek vanConny
Die zouden we namelijk gaan eten 
Tja zouden, want 17:30 uur, ingrediënten stonden al klaar
en toen hield de oven er mee op :( 
In de meterkast sloeg de ‘stop’ door
Natuurlijk van alles geprobeerd
maar toen ging de kookplaat ook nog moeilijk doen
(alles inbouw)
Vlug gebeld voor een monteur, ja mevrouw 
dat wordt maandag, we hebben geen monteurs
Dan maar een boterham en alles opruimen
Inmiddels was het half zeven geweest en had ik geen zin meer om te bloggen
Dit moodboard maakte ik voor de
Inner Color Workshop bij Stans inner Stijlcoach
(je vindt haar ook op Instagram)
waar ik afgelopen vrijdag naar toe ben geweest
en wat was het leuk :-)
Terwijl het er buiten echt met bakken uitviel
was ik heerlijk met kleur bezig
In welke kleur(en) straal jij het meest?
Met zeven andere dames heb ik van alles over kleuren geleerd
Dit stond altijd al op mijn lijstje om te doen

Nu ik weet welke kleuren bij mij passen
kan ik sneller wolletjes uitzoeken 
en makkelijker kleding gaan shoppen
Hoewel Stans ook het advies gaf om in
je eigen kast te shoppen 
Ik kocht een handige boekje vol met kleurenstaaltjes
en informatie waar ik van ga stralen ;-)
Ik ga nog even door, nu ik toch bezig ben 
want morgen komt de monteur
en wie weet wat het dan weer is ;)

Mijn Vertical Stripe Sweater is af, echt super!
Na eerst last te hebben van uitstelgedrag
zal dat blocken wel lukken, toch maar begonnen
en het ging goed, maar dat drogen duurt best lang zeg!
Komt dat even goed uit, 
want grijs staat in mijn boekje
Raar om over jezelf te zeggen,
maar ik vind dat de trui me goed staat
Super blij mee én hij is heerlijk warm

Ik wens iedereen een fijne start van de week
🌸tot snel🌺


















12 opmerkingen:

  1. Ja hoor, je mag gerust zelf zeggen dat de trui je goed staat, hij staat je prachtig!!
    Heerlijk om te weten welke kleuren bij jou goed staan. Ik vroeg zo'n kleuradvies als verjaardagscadeau toen ik 50 werd. Het bevestigde grotendeels de kleuren die ik al koos, maar ook een paar andere kleuren, waar ik nog altijd niet automatisch voor kies, haha.
    Veel succes morgen met de monteur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui staat je inderdaad prachtig. Heerlijk zo'n workshop. Nu maar hopen dat je dan maandag de oven weer kunt gebruiken. Wij hadden gister gasten en die smulden ook van de witlof plaatkoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech toen je de witlof plaatkoek wou gaan maken, hoop dat de monteur het morgen kan maken.
    Fijn dat de workshop je goed is bevallen en die trui staat je prachtig, eer van je werk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hebben jullie nu 4 dagen zonder warm eten gezeten? Of hadden jullie een mooi alternatief?
    De trui staat je prachtig! Hij is supergoed gelukt, je mag er trots op zijn.
    Zo'n kleuradviesworkshop is vast heel gezellig geweest.
    Oh ja, heb je mijn YouTube top 10 misschien al gezien? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pech, met de oven! Ik hoop dat jullie verder wat goede alternatieven hadden voor het eten. Uit eten of hulp van "derden"? De trui staat je inderdaad prachtig. Welk type ben je? Of was dit wat anders? Ik heb, jaren terug ook eens zoiets gedaan. Ik ben een "zomertype" en grijs is ook een kleur die bij mij past.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige trui. Wat een verschil met voor het blocken. Hopelijk kan de oven/kookplaat snel gemaakt worden. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die trui staat je prachtig, dus dat mag je zeker van jezelf zeggen. Tjonge wat akelig dat de oven en de kookplaat er zomaar mee ophielden. Ik hoop maar dat het snel gemaakt wordt morgen. Heb je al die tijd een boterhammetje gegeten? Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat staat die trui jou prachtig Anita, super! Top dat nu volgens de workshop blijkt dat grijs goed bij je past, dat heb je dus goed gekozen. Leuk dat je de workshop hebt gedaan, daar heb je vast nog veel profijt van.
    Balen dat je oven kapot is, hopelijk wordt het morgen snel en goed verholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De trui staat je echt perfect Anita, en zo'n workshop lijkt me heel interessant om daar precies achter te komen . Hoop vooral dat maandag [vandaag dus] je oven weer in helemaal in orde is gekomen. Fijne week verder,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend als je tegelijkertijd je oven en je kookplaat niet kunt gebruiken!
    Je hebt meteen een prachtige collage met dit moodboard, Anita..
    Jij kunt grijs heel goed hebben en je trui past ook qua model goed bij je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij staat je zeker heel goed! Echt heel mooi.
    Fijne hè, om te weten welke kleuren je goed staan. Maakt het zoveel makkelijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg, zo’n workshop. Fijn om nu te weten wat je goede kleuren zijn. Grijs in ieder geval, want de trui staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...