vrijdag 8 maart 2024

RvdM

RvdM 
Mmm, welk recept zal ik nu eens met jullie delen 
Ik weet het al, een lekker broodje vitello tonnate 😋
Verwen jezelf lekker in het weekend en maak
deze broodjes vitello tonnate eens

Wat heb je nodig:

Broodje vitello tonnato
voor +/- 4 belegde broodjes

Brood(jes) naar keuze, bijv. triangel, ciabatta of Turks brood
+/- 200 gr fricandeau
1 granny smith appel
75 gr rucola melange
1 blikje tonijn in olie
+/- 5 eetlepels mayonaise
2 eetlepels kappertjes
zeezout
peper

Laat de tonijn uitlekken en maak de tonijn en kappertjes samen met een vork fijn. 
Meng de mayonaise erdoor en breng op smaak met zout en peper.
Snijd de appel in reepjes.

Beleg de broodjes met een handje rucola melange en de fricandeau. 
Bestrijk met de tonijnmayonaise en leg er wat appelreepjes op. 
Eet smakelijk 😋 

Ga je ook weer mee kijken bij de andere dames
benieuwd wat zij voor lekkers hebben uitgekozen
Je kunt kijken bij:


Judy - Daphne - Janny - Irene - Willy - 
Conny - Mieke - Marthy - Céline - Josephine - 
Toos - Miriam - Annet - Marja - 

11 opmerkingen:

  1. Ja, daar kan ik wel wat mee! Ik heb wel eens zin in een bijzonder broodje, maar weet dan niet hoe en wat ...
    En wat ziet dit broodje er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar smullen jullie vast lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk. Zo’n broodje eten we hier regelmatig, maar zonder Frikandau. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lekker broodje! Ik heb er nu al trek in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Letterlijk een broodje om je tanden in te zetten Anita, het ziet
    er heel aantrekkelijk uit. Een heerlijk tussendoortje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, zo'n goed gevuld broodje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op Vitello Tonnato en eet het dus graag als ik uit eten ga, maar zo op een broodje is het ook een goed idee! Deze gaat zeker op het verlanglijstje. Heerlijk! Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...