zondag 19 januari 2020

Nog iets te goed :)

Ja, jullie hebben nog iets te goed van mij ;)
Hier vertelde ik jullie over Maud
dat ze niets meer van zich had laten horen :(
Jullie kennen me al wat langer en weten inmiddels wel
ik ben van eerlijk is eerlijk!
Zodoende, hebben jullie nog iets te goed van mij :)

Want ja, ik had het ook niet meer verwacht, maar er is een vervolg
Begin december kreeg ik een WhatsApp van Maud
Of ik opnieuw een tikkie kon sturen want de eerste was verlopen
Wat doe ik daar nu weer mee, ik was het voorval al weer vergeten
En zeker niet aan de opdracht begonnen, die was immers komen te vervallen

Toch maar contact gezocht en gezegd dat ik nog niet begonnen was
Dat ik ervan uit was gegaan dat ze geen interesse meer had
O, wat jammer, ze had het zo druk gehad, ze was het helemaal vergeten :(
Voor de kerst een babypakket leveren werd kort dag!
Goede afspraken gemaakt, een babymuts en babysjaal voor
een baby van 10 maanden, dat ging nog wel lukken!

Zij werkt in 's-Hertogenbosch
Ik moest daar zijn voor de Kerstbijeenkomst van kantoor :)
Bestelling leuk ingepakt en afgegeven
Maud helemaal :)

Zo is het toch nog goed gekomen!














10 opmerkingen:

  1. Ah.... mooi setje entoch op de goede beztemming aangekomen snel gedaan nog Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He gelukkig, dat is een mooie wending van het verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh ik heb het even terug gelezen wat eraan vooraf ging, dat was een heel nare ervaring Anita. En dan verwacht je dit natuurlijk helemaal niet meer. Jammer dat mensen soms zo nonchalant om kunnen gaan met hun medemens. Als ik het zo lees had Maud geen slechte bedoelingen maar door drukte een beetje verstrooit. Wat lief van je dat je toch nog iets voor haar hebt gebreid.kan me voorstellen dat ze daar erg blij mee was.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag de foto en dacht: wat een leuk setje. Toen ik je verhaal las kon ik niet anders denken dan: gelukkig is het toch goed gekomen. Het is zo jammer als je met een kater met de bolletjes blijft zitten, ondanks dat je ze best nog wel had kunnen gebruiken. Dus al met al: eind goed, al goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het nu goed gekomen is, een beetje vertrouwen in de mensheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een leuk setje geworden. Zal vast leuk staan bij zo'n kleintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat alles toch goed is gekomen en dat Maud blij was met jouw mooie setje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...