vrijdag 24 januari 2020

Crea 5220................Design papier

Bij design papier dacht ik in eerste instantie aan behang
Toen aan inpakpapier
Toch maar eens opzoeken en wat krijg je dan
Inderdaad Design papier :)


Onder andere van deze blokjes met mooi papier
Ik heb ooit twee van zulke  blokjes gekocht bij de Action
Je ziet het, ik gebruik het papier niet zo vaak
want ik heb nog genoeg mooie papiertjes over :)
Wat doe ik er meestal mee
Slingers van maken :)
Bijvoorbeeld voor een tuinfeestje
Een slinger met paashaasjes, ook leuk :)


Ik ga meteen even bij de andere inzendingen kijken
Ik heb nog leuke papiertjes genoeg 
Wie weet kom ik nog op nieuwe ideeën

Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt













16 opmerkingen:

  1. Hele mooie papiertjes en leuk om daar slingers van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb helemaal niets met dessin papier, maar ik vind het wel leuk om te zien wat jij maakt ervan!
    Die slingers zijn mooi en jouw tuin ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die verschillende papiertjes en je kunt er idd hele leuke dingen mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die paasslinger! Ik heb nog veel dessinpapier liggen. Ook van de Action.:-) Goeie tip die slinger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig idee om er slingers van te maken, leuk die paashaasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die dessinblokjes zijn altijd zo leuk en handig. En wat een gaaf idee om ze voor slingers te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The pastel colors of your collection are delightful! The bunnies idea is very sweet!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  8. de haasjes hoe leuk zijn die met een mooi papiertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook leuk ja om er slingers van te maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en leuk idee om er slingers van te maken,
    de konijntjes zijn schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om het papier daarvoor te gebruiken. Zo krijg je in een handomdraai heel leuke en vrolijke slingers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is leuk! Vooral de haasjes zijn zo cute ♥ Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke slinger! Ik ga ook even bij de anderen langs. Kijken of ik daar ook nog een ideetje kan oppikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihi, ik heb ook nog ergens zo’n blokje liggen. Bedankt voor de slingertip!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...