dinsdag 14 januari 2020

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag :)
En wij stellen aan u voor: Konijntje


Kom konijntje
Ga eens recht zitten
stel je zelf eens netjes aan de dames voor
Hallo allemaal
Mijn naam is Konijn Hangoor
euuhh ik ben beslist geen konijntje hoor
Ik ben een Konijn ;)
Kijk maar eens hoe lang ik ben :-)
Lenig ben ik ook, euhm lees, ik kan slecht stil zitten ;)


Je kunt mij haken van minder dan 2 bollen Royal van Zeeman
Het gratis patroon vind je HIER





Wil je nog meer poppen nieuws lezen
Kijk dan bij:




Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo


Wil je ook mee doen met dinsdag poppendag?
Gezellig dan voeg ik je ook aan het lijstje toe


































































14 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd en mooie kleur ook...echt schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje dat is werkelijk een mooi vriendje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah wat een lief konijn, een heerlijke slungel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, die is leuk!
    Ja die zal wel nadrukkelijk aanwezig zijn in je atelier, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, door de foto op facebook was ik al bang dat er iemand van de trap was gevallen! Gelukkig valt dat mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, jij bent beslist geen konijntjè... Maak je het niet te dol bij Anita? Trouwens...nu je daar toch op die trap bezig bent... Er schijnt daar een geheimzinnig hoekje te wezen, en ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe dat zit... kun je niet eens een kijkje voor me gaan nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha jij bent zeker geen konijntje maar een SUPER groot KONIJN. Een leukerd en een lieverd, en een prachtige kleur heb je ook. Heel mooi gemaakt Juffrouw Ooievaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent gewoon een vlaamse reus. Ik vind je prachtig en ook een hele mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg leuk “slungeltje”. Supermooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. superleuk Konijn Hangoor. Relax liggend op de trap vind ik 'm 't leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé Konijn. De groetjes van RoosjeMijn. Dat rijmt hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zo'n lang-oor-konijn met hoog knuffelgehalte. Knap! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk konijn heb je gehaakt. Eentje met een hoog knuffelgehalte.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihihi, lieve slungel! Ik ben wel jaloers op je lenigheid hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...