vrijdag 3 januari 2020

Crea 5220.... Hexagon

Pffffft gelukt :)
Ik had de lijst al lang geprint
Ik wist dat ik vandaag mee wilde doen
Mijn december maand was erggg druk
Zo kwam het dat ik uiteindelijk toch nog moest haasten om vandaag mee te doen

HEXAGON
Bij dit woord moest ik meteen aan de leuke poppetjes en
dieren denken die je met een gehaakte hexagon kunt maken :)
Nee ik heb nog geen popje af, maar het begin is er
Vraag je je af hoe zo'n popje of knuffel eruit ziet?
Deze voorbeelden haalde ik van het WWW
Ik vind ze te schattig!

Wie doet er nog meer mee met de Crea 5220?
Ontbreek je nog op het lijstje, als ik zie dat je ook meedoet
dan zet ik je er zo vlug mogelijk bij :)
Elizabeth   
                                                                                 In de weer  
                                                                            De Breimeisjes          
                                                                                     Céline
                                                                                 Marian Maakt








14 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je weer mee doet, Anita! Als handwerkfreaks denken we al snel aan dat mooie haakvormpje. Maar de leuke poppetjes die je hier laat zien, kende ik nog niet... En die hondjes... ah... heel lief! Ik ben bang dat ik er weer een klein handwerkje bij krijg:)
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds! Ja, verrassend wat je met zo'n zeshoek als basis kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk wat je allemaal met zo'n hexagon kunt doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really like this! Crochet is magic.Good job!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit ontzettend leuk zeg, dat je met een hexagon vorm van die fantastische leuke dieren kunt maken. Ze zijn echt schattig.

    Ook ik heb jou naam bij het lijstje toegevoegd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, jij doet ook mee!👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Holala, jij doet ook al mee, ik niet, dit ligt me zo niet. Maar ik ga jullie zeker opvolgen met dit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappige wezentjes. Er zijn heel wat mogelijkheden met hexagonnen. In eerste instantie kwam ik niet erg ver maar zo leuk om te zien dat iedereen weer iets anders ermee doet.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Anita wat een mooie hexagon, ik doe af en toe denk ik eens mee, nu nog ff niet komt vanzelf wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oehhh dat popje...schattig!! Leuk om je te volgen hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke 5220. Ik hou het bij kijken ipv meedoen. Ook leuk. Die popjes zijn wel heel erg schattig! Dat wordt doorwerken want voor je het weet is het alweer week 2

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nooit van gehoord, maar wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...