dinsdag 5 november 2019

Dinsdag poppendag :)

Hier heb ik jullie laten zien dat
ik een vlaggenlijn had gehaakt
Kort daarop had ik al een eerste bestelling :)
Of ik ook een vlaggenlijn kon haken voor Julia
Alstublieft Julia, je bestelling is klaar
Best spannend, is de klant tevreden ;)
Ha, ha Anita, op het inpakpapier zijn ook vlaggetjes
Nu je het zegt, jij ziet ook alles!
Toe, maak open, ik ben benieuwd of de vlaggetjes naar je zin zijn
Oooo die zijn leuk, daar ben ik blij mee hoor
Ik heb dezelfde kleuren gekozen die in je gordijntjes zitten :)
Ik ga ze meteen ophangen
Let jij even op, als ik op de stoel ga staan?
Julia, doe voorzichtig!!
Kan ik wel hoor, kijk de vlaggetjes hangen al
Mmm de kwastjes moeten nog wat uithangen
Ik vind ze prima hangen zo, dat komt vanzelf
Niet altijd zo streng voor jezelf Anita
Gezellig en mooi op tijd
Waarvoor mooi op tijd?
Jaaa dat vertel ik de volgende keer ;)

Die Julia, is ze terug van weggeweest
meteen al de spanning opvoeren!

Is er meer poppennieuws, tuurlijk



Corina    Akkelien
                                             Sandra 




                              Angélique                Blauw en zo









15 opmerkingen:

  1. Zelf de slingers ophangen, hé, dan maak je van het leven een feest. Leuk, deze speciale slinger, ik ben benieuwd naar het vervolg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou er een feestje in haar planning staan. Kun je niet een beetje vissen Anita?
    Mooie slinger Julia. Het vrolijkt de boel gelijk zo op hè. En deze mag áltijd blijven hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaahhhh... het leven is een feestje!
    Je hebt een prachtige slinger gekregen Julia! Nu nog taartjes? Of komen die binnenkort misschien??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ahhhh wat staat dat leuk in julia haar kamer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Julia, dat staat heel erg gezellig zo'n slinger!
    Dat zal best wel te maken hebben met een feestje... Ik ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je huisje wordt steeds gezelliger. Nou, kom maar op met dat feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve vlaggetjes enne die Julia weet de spanning er wel in te houden! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig, een vlaggetjesslinger. Zou ze een feestje gaan geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd leuk vlaggen, lekker vrolijk. Ik ben benieuwd wat ze nu weer voor je in petto heeft.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk tweegesprek tussen jullie :-)
    Ik herinner me nog je blogpost over de vlaggetjes. Ik ben er ook aan begonnen, maar het eerste vlaggetje is nog niet eens af. En we zijn aan maanden verder.
    Hopelijk heb ik volgend jaar iets klaar voor de verjaardag van onze meiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...