donderdag 29 augustus 2019

Wel heel toevallig :)

Tijdens het opruimen van mijn atelier
kwam ik ook deze restjes tegen die over zijn van mijn Cosy stripe blanket
Toch een keertje iets mee doen, dacht ik nog
Wel heel toevallig, of het zo heeft moeten zijn :)
Kwam ik bij Petra op haar leuke blog, de link naar deze gezellige vlaggetjes tegen

Ideaal om restjes op te maken
Lang geleden had ik al het idee om vlaggetjes te haken
maar het was er tot nu toe, nog nooit van gekomen
Mijn plastic vlaggetjes, daar had ik allang afscheid van genomen
Die heb ik aan de organisatie van het buurtfeest geschonken ;)

Ik had in het totaal 23 vlaggetjes nodig
Super leuk om te doen, ik werd er helemaal zen van  
Heel makkelijk om te maken en het staat gezellig :)
Ik heb een koordje gedraaid
en vervolgens door de vlaggetjes gevlochten

Ken je dat een koordje draaien?
Hierboven een filmpje hoe dat ongeveer werkt

Weer iets gemaakt wat ik al lang wilde maken
Ik ben 2x blij, blij met mijn originele, kleurige vlaggetjes én 
blij omdat het plezier in handwerken weer helemaal terug is  :)

Deze slingers zijn ook leuk als geboorteslinger
Die vind je een in 't Winkeltje




















13 opmerkingen:

  1. Zag net op IG jouw "restjesfoto" en vroeg me af wat je maakte. :-) Tof die slinger, heel mooi. Hier ook een "restjesverwerkenfase". Ik maak er gewoon een "verstandopnulhaken"dekentje van. Maar je zal zien dat ik te weinig restjes ga hebben voor mijn projectje en alsnog katoen zal moeten bijkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,

    Dat ziet er vrolijk uit!!!
    Helaas haak ik bijna nooit, dus ook geen restjes!! En bovendien hangen wij nooit meer slingers op. Maar wel super leuk om te zien!!
    Veel plezier er mee.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaahhh top!! Wat zijn ze leuk zeg...goed plan! En inderdaad...zo'n heerlijk werkje hé! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een feest, je bent weer aan de haak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah.... wat zijn ze leuk geworden !!!! leuke restverwerking, maar weet je , ik doe dat ook wel eens maar de restjes raken hier niet zomaar op. maar goed het zal bij jou wel niet anders wezen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ziet er feestelijk uit, en prima restverwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze vlaggetjes vind ik super leuk! Knap hoor! En je bent van de restjes af :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo wordt elke dag een feestje. Wat zijn ze vrolijk en met deze lievelingskleurtjes mogen ze wel altijd blijven hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vlaggetjes, en fijn dat je zo toch weer wat van je wensenlijstje kon afstrepen en daarbij nog restjes opgemaakt hebt ook. Goed van je om even afstand te nemen van de ratrace en 'fear of missing out', herkenbaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Feestelijk! Tof om het gewoon feestelijk te maken, ookal is er misschien geen verjaardag, gewoon elke dag een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...