maandag 26 augustus 2019

Ik ben er weer :)

Wat was het heerlijk om afstand te nemen,
even pauze van het bloggen,
maar vooral ook minder social media :)

Ik was er ook wel aan toe, want ik was echt even de draad kwijt.
Ik draafde een beetje door, o dat is leuk om te maken, maar dat ook :)
Vervolgens ging ik nog eens op zoek op IG of Pinterest
opzoek naar nog meer nieuwe dingen om te maken!!
Als ik dan weer zag wat andere gemaakt hadden,
dan had ik het idee dat ik er nog een schepje boven op moest doen,
dom natuurlijk, niet echt een excuus,
maar ik liet me behoorlijk meeslepen
Ik vraag me af hoe dat voor kinderen is:(


Maar ik merkte (wat ik ook eigenlijk al wist) dat gaat zo niet langer!
 Je kunt niet elke keer aan iets nieuws beginnen,
zeker geen nieuwe techniek leren of snel een groter project afhebben
Anita je draaft behoorlijk door!

Dus ging op een dag in juli
alles waar ik mee bezig was in het dressoir
werd het atelier opgeruimd en gepoetst 
stelde ik voor mezelf een social media stop in
Nou ja, ik mocht elke dag wel eventjes kijken,
maar dan de Ipad weer dicht

*****
Bewuster omgaan met....
ik moet zeggen dat beviel zeer goed
Ik kwam weer tot rust en relativeerde de zaken,
het gaat allemaal toch wel door,
ook als jij (lees ik) een break neemt
Je hebt 24 uur in een dag
 Het gras lijkt alleen maar groener bij een ander ;)
Kies je voor het een, dan laat je het ander!

Heb ik helemaal niet gehandwerkt?
Jawel hoor, ik heb heerlijk geborduurd aan een werkstuk dat al een tijdje ligt
en waar ik heel enthousiast over was en ben, het begint al iets te worden, fijn ;)
Ook kreeg ik een leuke opdracht waarover later meer


Fijn om weer in blogland te zijn
Het vissen heeft me goed gedaan ;)



9 opmerkingen:

  1. Fijn dat de pauze je zo goed heeft gedaan. En voor ons fijn dat je weer terug bent, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer terug bent! Tsja, we hebben allemaal maar 2 handen en de winkel met tijd is ook nog steeds niet geopend.
    Wat een leuk borduurwerk, ik word altijd blij van eekhoorntjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent. En nu deze wijze houding vasthouden. Handwerken is nog altijd een hobby en geen aangenomen werk, zou mijn oude moeder zeggen. Fijne week. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja fijn dat je er weer bent !! Soms is dat even nodig, jezelf even terugfluiten noem ik dat. Al snap ik het best ik heb ook altijd weer zin in iets nieuws ,maar voor nu eerst maar eens werken aan wat er nog ligt. De bol garen waar ik nu een sjaal van haak ligt er denk ik al 3 jaar ))))) ook ik doe het even wat rustiger aan maar dat heeft ook een andere reden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug in Blogland! Af en toe kwam je even voorbij op Instagram, en dat was toch leuk...
    We zitten allemaal verschillend in elkaar, en het is goed om naar je gevoel te luisteren en op de rem te trappen als dat nodig is. Je leert er ook weer wat van.
    En nu jezelf niet 'gek' meer laten maken, want we zien veel te veel leuks... Maar niks moet en het gaat om de ontspanning. Zodra het spannend en inspannend gaat worden moeten we oppassen...
    Groetjes, Elizabeth

    Enne... je borduurwerk vind ik tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik heb je niet echt gemist want ik was ook vissen. ;-) Misschien een beetje minder dan jij maar toch. Ben ook blij dat ik weer terug ben. Mooi wat je daar borduurt. En op dat Pinterest afschuimen moet ik ook een stop zetten. Frustrerend wat een mens allemaal wil maken maar daar dan tijd tekort voor heeft. Dat geeft stress. Ik moet misschien mijn borden eens goed opruimen en dan wat pinterest betreft ook maar een tijdje gaan "vissen".Fijn dat je er weer bent hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt precies verwoord hoe ik me ook gevoeld heb. Ik kijk nog wel rond, maar niet meer met het idee dat ik ook alles moet maken. Ik doe het nu weer op een normaal tempo en waar ik zin in heb. En dat is niet zoveel op het moment. Maar ik pak af en toe mijn deken op en doe daar een paar toeren aan.
    Maar wel leuk dat je weer terug bent want blogjes lezen blijft toch leuk. (ik zou zelf ook weer meer moeten bloggen, maar ook dat is niets moet, alles mag)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach ja, pauzes zijn er om weer op te laden (en om tot jezelf te komen als dat nodig is 😉).
    Wat een leuk borduurwerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...