zaterdag 2 november 2019

Spiegeltje spiegeltje aan de ........


Jullie weten al dat mijn moeder en ik
vrijkaartjes voor de Knit&Knot in Tilburg hadden gewonnen
Maar ook voor allebei een workshop spiegel omhaken
Tijdens de beurs zijn we op weg geholpen
Thuis konden we de spiegels dankzij de
duidelijke werkbeschrijving verder af maken :)
Dit is mijn spiegeltje
Zeg maar spiegel, want de doorsnee is 17 cm
Ik koos voor de 7 puntige ster
Mijn moeder voor het randje met de schulpjes
Mijn moeder heeft haar spiegel ook klaar :)
Het is leuk om te doen, maar wel een beetje zwaar voor je handen
Gewoon in etappes er aan werken, dan is het goed te doen
Wat een lol op het dressoir
Wat blijkt, het grut had zichzelf
nog nooit in een spiegel gezien ;)


Hartelijk bedankt voor de leuke workshop
De spiegels krijgen een mooi plekje






16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spiegels!
    En het grut mag er wezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke workshop was dat! En meteen een aandenken aan een fijne dag met je moeder...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi geworden. En wat leuk dat het stel op de kast nu ook eens kan zien hoe mooi ze zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke spiegels en zo leuk om dit samen met je moeder te kunnen doen. Pas maar op dat het grut niet naast hun schoentjes gaan lopen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ideaal, zo'n mooi omhaakte spiegel om je gehaakte medebewoners eens een blik op zichzelf te gunnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk! en je moeder heeft haar spiegel ook af, mooi geworden! Zo leuk om je in het 'echt' te hebben ontmoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Zo hebben jullie ook echt een blijvende herinnering aan deze leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst al een feest om gratis samen met je moeder naar de beurs gaan en dan ook nog en leuke workshop waarvan het resultaat ook nog eens mooi is. Ik zeg topdag!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk...leuk om dat zo samen te doen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze mooi geworden! En inderdaad gezellig dit samen met je moeder te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk. Kan je die spiegels ergens kopen want de rand moet toch wel een beetje speciaal zijn. "Omhaakbaar" bedoel ik daarmee?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, je haakt om een ijzeren ring, de spiegel leg je erachter en die zet je goed vast.
      Ik had deze workshop gewonnen bij Wat maakt ze nu weer :) Groetjes Anita

      Verwijderen
  12. Julia is de mooiste in juffrouw Ooievaarsland. Wat leuk zo’n omhaakte spiegel maar als ik het begrijp moet je hem de hele tijd vasthouden? Dat lijkt mij inderdaad best vermoeiend. Kijk ze daar staan op de schouw. Ook de mooiste natuurlijk 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, er zit achter een lusje aan, je kunt de spiegel ophangen :)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
    2. Ik bedoelde tijdens het haken 😁 maar dat is niet zo begrijp ik uit een andere reactie.

      Verwijderen
  13. Hahahaaa, wat een leuke foto die met ‘het grut’!
    Ik kan me voorstellen dat het wel even een werkje is...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...