dinsdag 12 november 2019

Dinsdag poppendag :)

Was het afgelopen zondag nog prachtig weer
Dat was gisteren wel anders, er stond een gure wind
Als ik de straat kom ingelopen
Zie ik dat nu goed, staat Julia buiten!
Julia, wat ben je aan het doen, het is best fris om buiten te staan
O, Anita ik wacht op iemand
Ik ben al naar de bushalte gefietst
Maar de bus komt maar niet!
Ga dan even in het hoekje bij de pompoen staan
Daar is geen koude wind
Hoe laat komt die iemand dan?
Ze zou de bus van 08:30 nemen
Dan kan het nog even duren, komt toch binnen
Brrr ik wacht toch maar binnen, net wat Anita zegt
Ik ga alvast de spulletjes om thee te drinken klaar zetten :)
Het alvast gezellig maken :)
Lekkere koek, ik hoop dat ze zo komt
Ze zal het ook wel koud hebben
Wie dan Julia? jaaaaa

Julia maakt het wel spannend, wat vinden jullie?
Ik zie je straks wel Julia, ik heb nog genoeg te doen
Maar ik blijf wel een beetje in de buurt ;)
want ik ben me toch nieuwsgierig!
Als ik dan na 1 uurtje ga kijken, ben ik echt heel verbaasd
Ha, Julia, je bezoek is er :)
Stel je haar even voor?
Anita dit is nou Noortje
Hallo Noortje, wat leuk dat je Julia op komt zoeken
Ja, daar wilde ik het even met je over hebben Anita
Wat vind je ervan als ze blijft?
Bedoel je dat Noortje bij jou blijft wonen?
mmmmmm
Het is wel een liefie die Noortje
Hoor ik Julia nu zingen onder het afwassen :)
&
Wat speelt Noortje lief :)

Wat denken jullie?
Zal ik Noortje laten blijven?
Wel gezellig voor Julia


Poppennieuws, elke dinsdag bij:

Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo







9 opmerkingen:

  1. Ah, Noortje zal toch niet tot last zijn? En Julia heeft haar eigen appartement, ik neem aan dat ze daar gaat wonen? Natuurlijk doe je dat, wel zo gezellig! Mooi meisje is het trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is Noortje een dotje. Dan zeg je toch niet dat ze niet mag blijven??? En het is wel zo gezellig voor Julia, die haar eigen plek heeft, dus als het goed is zul je niet veel last van ze hebben 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, Noortje mag blijven! Vind ik tenminste! Gezellig en net wat Vera zegt, volgens mij zul je er niet veel last van hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah waar 1 woont kunnen er ook 2 wonen en ze is lief ik zou het maar doen het worden vast dikke vriendinnen❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aha... het was dus een welkom-slinger! En daarom stond Julia zo lang in de kou te wachten... Brrrrr, het was echt waterkoud!
    Geweldig leuk dat Noortje mag blijven en wat zullen ze het gezellig hebben samen... Ze lijkt me echt een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als die twee het zo goed kunnen vinden met elkaar, zou ik zeggen dat ze maar moet blijven. Alleen is ook maar alleen. Op het eerste gezicht ziet ze er erg vriendelijk uit, maar ja, dat zegt niks natuurlijk. Maar Julia kennende, die zal het vast wel weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor ik zou het gewoon doen! Met z'n tweetjes is toch veel gezelliger dan alleen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gezellig juist. Alleen is maar alleen en samen in dat mooie huis is veel leuker. Wat is die Noortje een schatje om te zien. Leuk!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...