donderdag 13 december 2018

Kleine walvis :)

Deze kleine walvis
heb ik een tijdje geleden al gehaakt :)
Op dit moment komt er van haken niet zoveel en 
als ik al tijd heb haak ik heerlijk aan mijn deken 
Nu even niet tellen of iets waar je je aandacht volop bij nodig hebt!
Het is wel een leukerd hé 
Het patroontje vind je HIER
Je moet er nog wel even naartoe scrollen ;)

Wel met haaknaald nr. 2,5 haken anders kun je 
er geen rammelaar van maken, te groot!
Deze walvis is met Catania katoen gehaakt

Oeps, ik ben nog wel met vilt bezig
Nog iets kleins voor kerst
Direct een kopje koffie en dan nog even 
heerlijk freubelen :)

Fijne avond 
&
Welkom aan de nieuwe volgers








7 opmerkingen:

  1. Die kleine dingetjes zijn leuk maar bewerkelijk. En dan is lekker haken aan een deken heerlijk ontspannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en kraamcadeautjes maken is altijd een leuke bezigheid. Lekker haakweer nu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd. Haken is heel erg leuk, maar met vilt knutselen is dat ook en zorgt voor de nodige afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn schoondochter had ook zo'n soort rammelaartje gekregen bij de geboorte van Guus.. en hij is er ò zo gek op!
    Deze walvis heb ik nog niet eerder gezien en wat heb je hem netjes gehaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weet je dat er een heel mooi prentenboek is, getiteld Kleine Walvis? Geschreven door Benji Davis. Was vorig jaar prentenboek van het jaar. Terecht. Ik geloof zelfs dat er meer boeken van zijn. Ik vind jouw walvis geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief cadeautje.
    Ga hem onthouden. Zelfgemaakte kraamcadeautjes zijn zo leuk!
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...