dinsdag 11 december 2018

Dinsdag poppendag :)

Wauw er is zomaar een week voorbij gegaan 
Het is alweer dinsdag poppendag!
Maar goed nieuws :)
Het is me gelukt, Julia's tuinbroekje is klaar :-)
En wat denk je dat de dame zegt?
Anita, maak je even de kast open, nou ja
Julia, wat ben je aan het doen? 
gooi nu niet alle lapjes door elkaar
Kom ik haal de lapjes wel even uit de kast
Dit is een leuk lapje Anita
Waarvoor Julia?
Voor een truitje bij mijn tuinbroek
O, maar dat is geen geschikte stof, 
ik heb gelezen dat het rekbaar moet zijn
Maar dat stofje waar je op zit, dat lijkt me leuk
kom, ga eens omhoog met je billen ;)
mmm, ik weet het niet Anita
Maar ik wel Julia, dat staat super goed bij je tuinbroek
Wat vinden jullie, poppenmoeders?
Het lijkt wel of ik het lapje voor bij jet tuinbroek heb gekocht
Is dat even geluk hebben, hoef ik niet naar de stad
Maar Julia, vind je je tuinbroek niet leuk?
Hoe kom je daar nu bij Anita, ik vind hem hardstikkestikke mooi
Pas hem eens dan
O, hij past goed Julia, misschien moeten de knoopjes nog wat lager
brrrr ik heb het koud Anita
Wanneer is mijn truitje klaar?

Die Julia toch
Ze gaat maar door en door
Maar ik heb gezegd, dat weet ik echt niet hoor
Je kunt je vestje aan en met Kerst je nieuwe jurk
Ik heb maar 2 handen ;)

Is er nog meer poppennieuws deze week
Laten we kijken bij:







10 opmerkingen:

  1. Julia heeft een prachtige tuinbroek gekregen. Het liefst zou Julia zien dat je alles aan de kant schuift en eerst haar truitje maakt van ie mooie stof. Maar ja, je hebt vast nog veel andere dingen te doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat stofje past er inderdaad geweldig bij! Maar ik snap best dat je nu wat anders te doen hebt :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige tuinbroek! En ja hoor, dat stofje past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tuinbroek! Heb je daar per ongeluk een patroontje van? Ik denk dat Emma en Annika hem ook wel zouden willen. :-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Of het ervoor gemaakt is ,o nee het moet nog gemaakt worden ja julia is,wel een beetje ongeduldig geloof ik. Geduld is een schone zaak Julia 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave tuinbroek, en dan een trui van dat mooie stofje, kan ze zo de catwalk op. Maar ze moet wel leren een beetje geduld te hebben hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je tuinbroek is prachtig. Maar wel een beetje geduld hoor Julia.
    Het is toch geen weer om te tuinen. Dus je kunt best wat anders aan. Je hebt al zo'n mooie jurk aan. Je bent al vroeg in de kerststemming.
    Het stofje past trouwens wel heel mooi bij je broek. Dus ik snap ook wel weer dat je die snel af wilt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prima combinatie! En haar tuinbroek zit al gegoten. Ik ben helemaal fan van haar jurkje. Zelf gebreid? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, Julia ... Anita heeft nog meer dingen te doen hoor!
    Het blauwe ruitje is prachtig, maar daar kun je misschien t.z.t. wel eens een lentejurkje van krijgen..
    Wat een mooie stof voor een shirtje bij de tuinbroek; zo warm van kleur en zo'n goede combi!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...