zaterdag 15 december 2018

Post voor kerst :)

Had ik deze week al kerstpost van Albértje ontvangen :)
Vandaag ontving ik al weer kerst post, deze keer van
 Margrethe van de blog De groene fazant
Ze vroeg, wie er een kerst kaartje wilde ontvangen 
Ik heb me opgegeven en natuurlijk zelf ook een kaart gestuurd 
Vandaag al, lag er een prachtige en gezellige envelop
op de mat en niet alleen zat er DE kaart in 
maar ook een echte kerststrik, kerst poëzieplaatjes
en een leuk hangertje
Zal ik dan ook nog even de kaart laten zien;)
Margrethe, bedankt voor je cadeautje 

Genieten jullie ook zo van deze dagen :)

4 opmerkingen:

  1. Ha wat leuk om dit bij jou terug te zien, ik heb ook altijd lol in het maken! De kaart die ik van jou kreeg is hartstikke mooi. Ik geef hem een bijzonder plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd gezellig om kerstpost te krijgen! Maar het wordt wel elk jaar minder...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...