dinsdag 4 december 2018

Dinsdag poppendag :-)

Door alle drukte ben ik jullie helemaal vergeten
te vertellen dat Julia post heeft gehad uit Spanje
Gelukkig had J de haard nog niet aangestoken
of Piet de brief in de brandende haard gegooid ;)

Euhh dus post uit Spanje van Sinterklaas
Zoals jullie misschien nog weten komt 
in december Pietje meestal een paar daagjes logeren 
Ik heb nog vlug een pepernotencake gebakken
want daar is Pietje dol op :)
Zo kwam de brief de volgende dag was Pietje er al
Hallo Julia, ik kan deze keer niet zo lang blijven
Wat jammer Pietje, maar ik heb het al gelezen
in de brief van Sinterklaas
Ja, er zijn veel Pieten ziek en 
ik ben nu weer een jaartje ouder, ik kan best helpen :)
Maar ik kreeg wel vrij van Sinterklaas om bij jullie
op bezoek te komen, ik heb een pakje voor jou Julia
O, wat lief Pietje, wat zou het zijn?
Maak maar vlug open
Wauw, een kerstjurk, wat leuk 
Die ga ik meteen passen :-)
Hier Pietje een dikke smakkerd, wat een cadeau
Bedank Sinterklaas maar van mij 
Weet je wat ik zal je een brief meegeven
Meneer Muis is in tegenstelling
 tot het bezoek van vorig jaar heel stil
Maar op de foto met Pietje en Julia, dat wil hij wel
Nog even een Pieten boekje lezen, pepernotencake eten
want daar is Pietje dol op en dan moet Pietje helaas
al weer weg, ja het is een drukke tijd voor
Sinterklaas en zijn Pieten :)

Is er nog meer poppennieuws, kom dan gaan we kijken:



Waarom was je nu zo stil Meneer Muis?
Anita, ik kon nergens mijn pietenmuts vinden
Kom dan gaan we samen zoeken :)

11 opmerkingen:

  1. Hallo Anita, wat een werk heeft die Hulppiet gehad aan het maken van deze jurk. Hij is echt supermooi geworden. Kun je eens aan Sint of Piet vragen waar ze het patroon hebben gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wauw, wat een mooie kerstjurk!
    Ach, arme meneer Muis, hopelijk vindt hij zijn muts nog snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een jurk! Dag Pietje tot volgend jaar.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht cadeau van piet !!!!! gezellig dat ie nog even blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een prachtige jurk en hij staat haar ook prachtig.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo... Julia is verwend zeg... wat een leuke kerstjurk heeft ze gekregen! En is meneer Muis nu niet een beetje jaloers?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt een pracht kado gekregen zeg. Ik word gewoon jaloers bij het zien van zo'n mooie jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WoW, wat heeft Julia een prachtige trui gekregen. Staat haar geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat Pietje op bezoek mocht komen van Sinterklaas en die jurk is fantastisch! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...