dinsdag 16 januari 2018

Dinsdag poppendag :)

Anita, Anita wij zien buiten iets liggen
Mogen wij naar buiten?
Het is guur en nat, blijf lekker binnen
Ja, maar wij hebben onze jassen al aan
Dus ik kom kijken, zien jullie iets liggen, ik niet hoor!
Nu ik beter kijk, ja er ligt wel iets
Wat is het Julia vraagt Lizzie
O, dat is geld, maar volgens mij niet uit Nederland
Wat ik al zei, het waait, let op 
Lizzie en Julia, het geld waait zo weg ;)
Vlug Lizzie, vlug pak het geld
Stop het in ons mandje
Anita, je hebt gelijk, 
het is buiten koud en guur
We gaan vlug naar binnen :)
Wat zijn jullie aan het doen op mijn Ipad?
Ja wij hebben geld gevonden, 
nu zoeken we leuke jurkjes uit :)
Weten jullie dan hoeveel geld je gevonden hebt?
Oeps, nee, maar dat zoeken we op
O, dat valt tegen voor Julia en Lizzie,
het briefje wat ze gevonden hebben en waar 
50 op staat is geen 50 euro waard :(
Geen geld voor 2 nieuwe jurken :(
Ik laat de dames maar even alleen,
zodat ze de schok kunnen verwerken!

Als ik later terug kom:
Anita, lees jij ons voor?
Tuurlijk, gaat het een beetje vraag ik
Ja hoor, als jij tijd hebt krijgen we van jou
wel nieuwe jurken én dat beloof ik dan maar :)
Dus lees ik voor over de kleur blauw
Hun lievelingskleur en toevallig ook die van mij ;)
Al snel is het gevonden geld vergeten :-)

Wat een avontuur, hebben de andere poppen ook nieuws?
Gezellig, we gaan vlug kijken:
  Jolanda
Elizabeth      Rita 
                                                                    Sandra     

                                                            Crealyt   
                      Jannie         

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke












11 opmerkingen:

  1. oeps wat een tegenvaller maar een bolletje wol zit er wel in dan moet jij maar ff brienen Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat is inderdaad een mogelijkheid, een bolletje wol :-) Goed idee van Knutselpret!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook dol op blauw ;) Gelukkig is het weer goed met de dames. Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn Lizzie en Julia oplettend. Jammer dat het gevonden geld niet genoeg is voor nieuwe jurkjes. Maar met een bolletje wol kan Anita vast iets leuks voor de meisjes maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig avontuur weer! Maar ja, jammer dat ze niets konden bestellen. Nu zullen ze wel bij jou in de buurt blijven, want belofte maakt schuld. Enne...ze krijgen vast iets blauws.;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, die lieve dames, dat is een tegenvaller! Gelukkig hebben ze een heel lieve poppenmoeder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een teleurstelling. Dachten ze nieuwe jurkjes te kunnen gaan kopen, is het niets waard. Dan moet je toch echt maar mooie jurkjes voor ze maken hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn me toch echte meiden hoor; meteen naar kleding gaan kijken als ze geld in handen hebben :) En haha, het is net niks waard wat ze daar hebben!
    Gelukkig hebben ze al prachtige kleren en waren ze het weer snel vergeten. Voorlezen helpt om de gedachten te verzetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een pech voor de dames maar jij kunt vast iets moois voor ze maken voor veel minder geld :). Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ai, wat jammer nou. Gelukkig help jij ze wel weer 'ns aan nieuwe jurken.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...