vrijdag 19 januari 2018

Friday Flowerday :)

Mijn goede voornemen is op dit moment
wel heel goed uit te voeren
Mijn man heeft namelijk bij
de Grote Clubactie een bloemenbon gewonnen 
Bofkont die ik ben :)

Zojuist zijn de Tulpen in de kliko gegaan
Nu staan deze mooie Magnolia takken te pronken :-)
Afgelopen week heb ik de bloemen bij Topbloemen.nl besteld
Je kunt uit een groot aantal bossen bloemen kiezen
Met vaas en zonder vaas
Nu had ik net een paar dagen daarvoor tegen mijn man gezegd
dat ik dit jaar toch echt eens Magnolia takken binnen wilde proberen
Laten die nu ook bij de keuzemogelijkheden staan :-)
Zo worden de bloemen bezorgd, met vaas en al :)
Goed in folie ingepakt!
Weer een gezellig plekje 
Mijn Magnolia takken doen ook weer mee 
met het link-feestje bij Holunderbluetchen
Cake gebakken en al een stukje geproefd ;)
Mmmm het weekend kan wat mij betreft beginnen


Ik wens iedereen
 een super fijn & gezellig weekend


14 opmerkingen:

  1. En er gaan bloemen open, wat prachtig! Bloemen in huis doen een mens goed. Ik heb gisteren, hersteld van een flinke griep, narcissen en blauwe druifjes gekocht.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi om met de seizoenen mee te gaan, heerlijk voorjaar in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk dat ruikt al naar het voorjaar ben benieuwd of ze goed uitkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow Deine Magnolie sieht sehr schön aus und der Kuchen einfach lecker, ich würde ein Stück von dem Kuchen mopsen und vernaschen ;)
    Liebe Grüße und ein schönes WE wünsche ich Dir
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!!! Ik kreeg 30 december een boeket waar ook magnolia inzat. Ze kwamen prachtig open. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    wat prachtige magnolia takken en
    wat leuk en nederlandse bij Holunderblütchen te onmoeten.
    Geniet van het weekend!
    Groetjes, Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat leuk...ze zijn prachtig! Topbloemen heb ik goede ervaringen mee. En lekker met cake...een goed begin van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dit vind ik heel mooi! Heb je ook wat langer plezier van dan tulpen, denk ik...
    Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi he die takken. Ik vind ze echt bij deze tijd van het jaar passen. En fijn weekend met een lekker stukje cake. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige takken! Wat een gelukje voor jou. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Liebe Anita,
    Magnolien sind wunderschöne Blumen.
    Auf dem Tablett schauen sie wunderschön aus.
    Glückwunsch zu solch tollen Zweigen.
    Schönen Nachmittag, lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er weer mooi uit! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...