dinsdag 21 november 2017

Dinsdag poppendag :)

Dit keer, werk in uitvoering ;)
Kijk zover ben ik en 
hieronder zie je hoe muis gaat worden :)
Ook weer een bestelling én ik verwacht niet de laatste :)
Dan heb ik ook nog een sneak peek van waar ik ook mee bezig ben :)
Ik zag het bij iemand op de blog en dacht,
Dat is een leukerd, die ga ik haken 
Ik ga hieraan haken volgens het 15 minuten werken aan WIP's
Het is natuurlijk geen WIP, maar zo kom ik 
wel elke dag een stukje verder :-)

Zo en nu neem ik minstens 15 minuten om bij
de andere poppen en poppenmoeders op bezoek te gaan ;)

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
                                                                    Sandra     


                                                            Crealyt   
                      Jannie         

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke









15 opmerkingen:

  1. Ik denk ook wel dat je meer bestellingen gaat krijgen! Wat is ie leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk zelfs!! en wat goed...15 minuten werken aan een project...ga ik ook eens toepassen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee dat 15 minuten streven, je muis is een schatje. Ik wens je veel bestellingen toe <3 Ik ben ook weer terug in Poppendagblogland :). Eindelijk weer tijd dankzij mijn adviseur ondernemersondersteuning.

    Tot snel!

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net je blog gevonden. Leuk!!
    Ik ga hem in mijn bloglijst zetten.

    Groetjes Thea

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat van die 15 minuten is een goed idee. Ik heb hier zo een project waarbij concentratie en tellen nodig is. Aanvankelijk wou ik elke dag 10 naalden breien maar het komt er al even niet meer van. Maar 15 minuten dat moet lukken! Goeie tip.:-)
    En de muisjes zijn ongelooflijk schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk die muis.
    En ik ben benieuwd naar je 15-minuten-project.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke muis.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, die miis is zo leuk!
    Veel plezier met beide projecten, dat gaat denk ik wel lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de kleur zo mooi. Zo gaaf dat je steeds weer bestellingen hebt. Doe je het nog steeds voor een goed doel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Corrie, ik heb in totaal € 1000,00 overgemaakt naar de stichting Robin Hood.
      Op dit moment handwerk ik voor mezelf en gebruik ik het geld wat ik verdien om het handwerken te promoten en mijn atelier op de kaart te zetten. Wie weet zie ik over een tijdje weer een mooi doel waar ik aan kan bijdragen. Groetjes Anita

      Verwijderen
  10. Werk aan de winkel daar bij jou! Leuk hoor als mensen dingen bij je bestellen...
    En gaan we volgende week meer zien van de sneak peek?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi, heel slim met die 15 minuten! Zo rond de feestdagen zal het wel bestellingen regenen... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief muisje! Handig, die 15-minuten-regel. Die ga ik onthouden (en gebruiken).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Anita,
    endlich komme ich dazu, dich hier zu besuchen und mich für deine lieben Kommentare zu bedanken:) Das ist eine süße Maus!! Jetzt schau ich mich hier noch ein wenig um und trage mich gleich bei dir ein....
    viele liebe Grüße, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jeh...mir wird grad die deutsche Übersetzung angezeigt....da steht, ich wollte dir auf wiedersehen sagen....will ich natürlich nicht:) ich bleibe! Und komme wieder:)
      LG Anke

      Verwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...