dinsdag 14 november 2017

Dinsdag poppendag :)

Hoi, ik ben het Lizzie
Ik doe vandaag de poppendag
Want het wordt nu eindelijk eens tijd dat popje een naam krijgt

We hadden alle poppenmoeders om hulp gevraagd
Dus ik dacht, de week erop maken we de naam van
popje bekend, maar nee hoor :(
Eerst moesten we dat stomme eierkastje bewonderen
Toen weer dat huisje voor de egels
Gewoon stom

Ik heb alle poppen opgetrommeld en  
we gaan vandaag zelf de poppendag schrijven
Best wel moeilijk want ik kan nog niet zo goed foto's maken
en schrijven is ook nog moeilijk voor mij
maar het is gelukt, alle namen staan op een briefje :)

De poppenmoeders hebben hele leuke namen bedacht
Alle poppenmoeders hartelijk bedankt , kusje kusje
Eefje
Marietjes
Sterre
Dotje
Evi
Diddy
Anne
Doortje
Teuntje

Ik weet wel welke naam ik het leukste vind
maar we moeten wel eerlijk doen
Teodoor mag van mij een briefje kiezen, spannend!!




Wat leuk, dat popje nu  een naam heeft:)
Teuntje, ik vind het echt een passende naam
want dat kan zowel voor een jongetje als een meisje :)
Angélique jij krijgt nog een extra kusje
voor de mooie naam die je bedacht hebt ;)

Nu popje Teuntje heet kunnen we
wel naar de andere poppen gaan en kijken of
zij nog nieuws hebben, liefs Lizzie


  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra     


                                                            Crealyt   
                      Jannie         

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke









15 opmerkingen:

  1. dat is een lekkere Hollandse naam fijne poppendag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dankjewel hoor, zo'n extra kusje op de vroege morgen geeft de dag een gouden randje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben overigens ng wel benieuwd welke naam jij het mooiste vindt, Lizzy ;-)

      Verwijderen
  3. Eefje was leuk maa teuntje is ook schattig. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo samen de naam te kiezen. Teuntje past goed bij dit poppetje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt toch een keurig blogje gemaakt hoor Lizzie. En een leuke ouderwetse naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for your. ompliment, always nice to read 😀
      Greetings Anita

      Verwijderen
  7. Teodoor wat sta je toch mooi op de foto. En je hebt een goed briefje uitgekozen; Teuntje is een een mooie naam!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Lizzie, soms moet je gewoon even op je beurt wachten hoor... En dat eierkastje en egelhuisje vond ik maar wat leuk!
    Maar goed, nu was het dan toch tijd voor een naam. Leuke naam hoor, klinkt lief ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tsjah, wachten duurt lang, of niet Lizzie! Maar de naam is gekozen. Leuke naam. Daar is het popje vast blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele leuke naam voor popje die ze met trots zal dragen!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...