zondag 30 april 2017

Van haken word je happy

De laatste tijd ben ik regelmatig op Marktplaats actief
Op zoek naar leuke haak- en ook wel breiboeken
Voor in Cato's handwerkatelier :)
Al diverse mooie boeken op de kop getikt,
maar daarover een andere keer ;)

Laatst zag ik het boek HAAK JE HAPPY- de kinderkamer
Vlug contact gelegd en wat staan er leuke dingen in dat boek!
 Bijvoorbeeld deze bolletjes en die worden dan samen  
Waar twee appelbomen al niet goed voor zijn ;)

Een leuk kraamcadeau voor in de babykamer
 weer eens anders dan anders

De slinger is te koop in mijn winkeltje :)



9 opmerkingen:

  1. Ja, dat is echt een heel leuk boek! Wat een gelukje dat je het via Marktplaats vond!
    Ik heb het nu van de bibliotheek te leen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ken het boek niet maar zal er eens naar uitzien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt! Lijkt me een fijn inspiratieboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In sommige kringloopwinkels kun je ook goed je slag slaan..
    Wat een leuke slinger is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zéker anders dan anders, een hele gave slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, dat boek! En je slinger, mooi in zijn eenvoud.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is hij leuk! Heel leuk voor een jongenskamertje..........
    Knap gemaakt ook. Ik vind het altijd een heel gepriegel, die balletjes ook weer "dichthaken"
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk als je weer nieuwe inspiratie kunt opdoen. Zo'n slinger zal best in de smaak vallen. Al vind ik persoonlijk het in de rondte haken niet zo heel leuk. En dan allemaal hetzelfde, maar het resultaat mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...