dinsdag 25 april 2017

Geen dinsdag poppendag :)

Ja, je leest het goed
Hier geen dinsdag poppendag
Maar wel de poppen aan het dansen!!


Ik geef het toe, ik ben schuldig
Ik had beloofd dat de poppen mochten picknicken
en dat ik ze zou rond leiden in de tuin

Het was er de hele week nog niet van gekomen
dus zou het gisteren de laatste kans zijn

Maar we hebben zo lang in de tuin gewerkt,
dat het te laat werd voor een rondleiding en foto's
laat staan picknicken

Dus toen ik binnenkwam, alleen maar boze gezichten
Van de week maak ik het goed, zeker weten

Julia, Teodoor, meneer Muis, Fifi en Lizzie
sorry, sorry, sorry :(


Nu komen de foto's waar ik voor het eerst na de verhuizing
mee wilde openen met bloggen goed van pas :)
Kijk  zo wonen wij nu en als ik een heel klein blokje fiets zie je dit allemaal





 Heerlijk, ja toch :-)
Toen ik van de week met Sjors aan de wandel was
vloog er zomaar een ooievaar boven mij
Ik heb hier maar een woord voor en dat is WAUW !!


Deze week nog krijgen jullie een poppendag,
maar ik weet niet of het een woensdag, donderdag
of vrijdag poppendag wordt


Nu gaan we naar de andere poppenmoeders,
kijken of zij wel tijd hadden voor hun poppen ;)





  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke










8 opmerkingen:

  1. Ach, arme poppen! Ze moeten wel veel water bij de wijn doen he ;-)
    Jullie wonen prachhtig landelijk, heerlijk hoor! Ik zal maar geen fotoreportage van mijn buurt maken en al helemaal geen geluidsopname erbij doen :-( Toch kan ik na 5 minuten lopen ook mooie plaatjes schieten hoor, het is niet alleen kommer en kwel hier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je woont inderdaad prachtig! Maar daar hebben de poppen natuurlijk geen boodschap aan, dus picknicken jij! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, het komt vast goed :-)
    Maar vrijdag heb je toch wel APRILle tuinpret?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk woon je daar. Lekker genieten van het landschap en de rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat woon je mooi! Voor je ontspanning hoef je het niet meer ver weg te zoeken...
    Heerlijk fietsen, wilde bloemen plukken ...
    Als de poppen nu even geduld hebben tot volgende week, dan kan het een wat aangenamere picknick worden als de temperaturen omhoog gaan :)

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja dat picknicken komt nog hoop dat het dan ook wat warmer is

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé poppen! Het is toch ook geen weer om te picknicken. Wacht nog maar een paar dagen.
    Wat wonen jullie in een prachtige omgeving. Laat ons maar lekker meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig waar je woont... die lammetjes zo lief! Ooievaars hebben wij hier te over met de zoo van Planckendael vlakbij maar Hollandse windmolens dan weer helemaal niet. Geniet maar van de mooie buurt. Je bent rijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...