vrijdag 28 april 2017

APRILle tuinpret (3)

Zoals Akkelien al aangaf
Deze keer tuinpret op vrijdag :)


Ik moet zeggen het gaat hier goed!
Het bewijs ;)
 Ja, het wordt wel een beetje een rommeltje
Het grootkaaskruid groeit door het zakje met zaadjes heen
 Alleen de zonnebloem is nog niet uitgekomen
Hier een close up van de komkommer
Ziet er goed uit, ja toch ?
 Ook over de Goudsbloem geen klachten
Grappig ze hebben de zaadjes nog aan het blad zitten
De radijsjes zien er stevig uit
Dat wordt wel een klein bosje ;)

Deze 3 ga ik aankomende de week al overzetten
in grotere potjes :)

Volgende week het vervolg
Alleen dan is het geen April meer,
ben benieuwd wat Akkelien daar voor bedacht heeft ;)
Wat denk je van MEI(den) tuinpret?

Over Akkelien gesproken,
vergeet vooral niet een kijkje te nemen bij haar plantjes




8 opmerkingen:

  1. Bij jou gaat het ook goed met de zaailingen :-) Flink tegen ze praten, dan doen ze het op hun best :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat is ook wel een goeie, #MEIdentuinpret. Ik had bij Blauw Ruitje al "#mijnmeituin" voorgesteld. Gaan we dan weer naar de donderdag?
    Groetjes en fijn weekend!
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Akkelien, als jou dat beter uitkomt, gaan we weer naar de donderdag :)
      In juni kijken we weer of we verder gaan :)
      Groetjes, Anita

      Verwijderen
  3. Ja, dat gaat zeker goed bij jou! Ik zie dat je de aarde ook heel losjes in de bakjes hebt, en dat is mijn fout geweest .. Daarom kwamen sommige dingen niet goed op, denk ik...
    Een vervolg in mei zou inderdaad wel leuk zijn!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige groeiboel!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat toch ontzettend leuk dit! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al dat groene spul! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...