zondag 23 april 2017

Kraamcadeautje :)

Op 31 januari is mijn vriendin oma
geworden van een kleinzoon :)

Tegenwoordig is het dan heel gebruikelijk
dat de ouders een babyborrel organiseren
Ook ik kreeg een uitnodiging :)
De babyborrel was net in het weekend
dat wij overgingen naar Lith
Tja en je kunt nu eenmaal niet alles bijhouden
alhoewel ik het wel jammer vond,
het zou mijn eerste babyborrel zijn ;)

Tuurlijk heb ik wel een cadeautje gehaakt
voor Jesse en de kersverse ouders
Ze blijven leuk de girafjes
 ik heb gemêleerd garen gebruikt
wat deze keer wel een succes was :)

Een paar weekjes later kreeg ik een leuke foto
van Jesse met zijn giraf :)

Het girafje is tegenwoordig een kooppatroon

Fijne zondag









8 opmerkingen:

  1. Ah, wat een dotje! Daar is de kleine man vast al dikke vriendjes mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze blijven leuk om te maken, die girafjes! Leuk om te maken en te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Wordt misschien wel de lievelingsknuffel van Jesse! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat je de borrel miste. Maar een verhuizing is een goed excuus ;-)
    Veel geluk in de nieuwe woning.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief knuffeltje. Jammer dat je er niet bij kon zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem grappig en ook een beetje stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je een foto kreeg! Het is echt een heel leuk kraamkadootje en natuurlijk jammer dat je niet bij de borrel kon zijn, maar er komt vast nog wel eens een andere babyborrel...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!
    En zo'n foto is de slagroom op de cake, toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...