donderdag 8 december 2016

Zo lief :)

Kijk eens wat er afgelopen week aan mijn voordeur hing :-)
Een hele zak vol met .........
Een tijdje terug vroeg C, waar ik wel eens een praatje mee maak
of ik garen wilde hebben
Uit beleefdheid zei ik, ja graag

Ik heb namelijk wel eens eerder garen gekregen,
maar eerlijk gezegd kon ik daar niet veel mee
Ik heb het niet weggegooid hoor,
nee ik heb het bij een lagere school in de buurt afgegeven
Daar waren ze er super blij mee

Maar met deze bolletjes kan ik wel iets!!
Het meeste garen is kwaliteitsgaren
Ja er zit zelfs katoen en merino wol bij!
Toch maar even nagevraagd of ze het garen echt niet meer wilde hebben
Nee ze had het niet meer nodig, C wist het absoluut zeker
Zo lief
Natuurlijk wilde ik C voor al het garen bedanken
Iets voor C zelf & iets voor haar kleindochter :)




13 opmerkingen:

  1. Heerlijk om elkaar zo onverwacht te verwennen. Ik ben benieuwd wat je met het garen gaat maken. Vast iets noois.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk zo'n onverwachte gift en zeker de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zul jij zeker wat mee kunnen Anita, mooi garen zit erbij. En wat attent van je om dan zo'n mooi bedankje te maken!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker leuk. Alleen al het bedenken wat je er allemaal mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, daar zou ik ook blij mee zijn! En jij weet er wel raad mee...
    Dat het allemaal in die plastic tas paste!
    Leuk om iets terug te doen, ik denk dat het wel gewaardeerd zal worden.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super lief!En wat heb je een leuk bedankje gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk zo'n verrassing, stiekem wou ik die ook wel haha
    veel haakplezier:D

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn zo'n tasje aan de deur! En zij weer blij met jou cadeautje. Een win-win situatie zou ik zeggen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief! En ook van jou; wat een schattig bedankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat ontzettend lief! Maar ook van jou om zo'n mooi cadeautje te verzorgen. "De glimlach die je uitstuurt komt altijd bij je terug" een gezegde die hier zeker geldt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onverwacht geluksmomentje noemen ze zoiets. Zo leuk om zo'n zak uit te pakken.....
    C zal met hetzelfde gevoel haar bedankje hebben opengemaakt.:-))
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Daar worden wij brei- en haaksters toch zo blij van, van een paar bolletjes wol (ook al hebben we er zelf ook wel) waar we al meteen plannen mee maken, heerlijk toch!
    Mooie cadeautjes als bedankje, zal ze fijn vinden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk, zo'n zak vol mooie bolletjes! Geniet ervan. Je hebt een mooi bedankje gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...