zaterdag 17 december 2016

Hoe doe jij dat toch?

Zo vouw ik altijd mijn servetten
Ik heb dat op de middelbare school van mijn
lievelingsjuffrouw geleerd :)

Waar ik ook ben en er zijn servetten, dan vouw ik ze even ;)
Het staat zo feestelijk en meestal
 krijg ik dan de vraag, hoe doe jij dat toch?


Het lijkt met leuk om het vouwen van de servetten
met iedereen te delen
Ik heb er met de hulp van mijn zoon een tutorial/filmpje van gemaakt
Dan kun je deze kerst je servetten eens op een andere manier vouwen :)

Het vouwen kun je met papieren servetten
maar ook stoffen servetten zijn op deze manier  goed te 'vouwen' :)

Veel succes!




8 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je een filmpje hebt gemaakt. Zometeen even uitproberen. Ik vouw servetten altijd in zo'n waaier want dat heb ik vroeger geleerd in een restaurant waar ik als kind met mijn ouders at.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig, dat filmpje. Ze zijn wel heel leuk gevouwen. Ik ga 'm onthouden (als het lukt en anders zoek ik je filmpje op...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is niet verkeerd om van tevoren eens goed te oefenen... Er zijn ontzettend veel mogelijkheden heb ik wel eens begrepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu moet het toch wel lukken. Al blijft het bij mij meestal met veel geworstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er een filmpje van hebt gemaakt, ga het ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd een extraatje zo'n mooi gevouwen servet! Bedankt voor het filmpje!

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu zal het ons vast wel lukken om bij feestjes mooi gevouwen servetten te hebben op onze tafel! Bedankt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...