dinsdag 27 december 2016

Dinsdag poppendag :)

En hebben jullie gezellige kerstdagen gehad?
De poppen hier wel :)
Alleen zijn ze nu moe
Ik vroeg vanochtend of ze mee wilden doen
aan dinsdag poppendag, maar meneer Muis
en de anderen lagen nog in bed
Toe Anita, we slaan een keertje over
Ik heb net alles opgeruimd in mijn huisje
Ik blijf vandaag lekker in bed, fijn nagenieten :)
Wat hebben we het fijn gehad, mooi versierd, een mooie kerstboom
lekker gegeten, spelletjes gedaan, boekjes gelezen

Vooral Het muizenboek vond ik zo leuk

Je snapt het al, verder geen avonturen hier
Fijn kerstvakantie dus alles op een laag pitje

Wacht dan laat ik jullie nog even een foto
zien van onze gedekte kersttafel
Zien jullie meteen de menukaarten van dit jaar ;)
Ik vertelde jullie er hier al meer over
 Ja ook wij hadden een gezellige kerst :)
Het menukaartje lag er los in

Zijn de andere poppen ook zo lui
Of zijn zij juist heel actief?
Ben benieuwd ga je mee kijken bij:

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke




Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers
Ben ik altijd weer super blij mee :)

11 opmerkingen:

  1. dat muizenboekje is zoooo leuk ziet er allemaal weer zo gezellig uit p.s. de kerst stal boven aan mijn blog is nu omgetoverd tot uit en nieuw foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier geen luie poppen, maar wel een luie blogschrijfster :-)))) Even pauze :-)))
    Wat leuk om Wipneus en Pim te zien liggen! Daar heb ik mooie jeugdherinneringen aan. Ik verslond ze!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, ik snap die poppen wel hoor ... Heerlijk even rust in de tent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geef ze groot gelijk. Hier ligt het poppenspektakel al een poosje stil. Eerst Gouda afronden en dan heb ik daar weer tijd voor. Goed uiteinde. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze hebben gelijk. Het ziet er zo gezellig uit in hun huisje, daar bleef ik ook lekker lang van genieten.
    Je had de tafel mooi gedekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk! Ook hier rustigaan, ook een beetje noodgedwongen natuurlijk door mij, maar ik heb nog een reddende engel Frouwien dan. Geniet van de feestdagen! Mooie gedekte tafel, echt knap!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke rustig 'afterchristmas' ze hebben nog gelijk ook bij jou thuis. De menukaarten zijn echt geweldig! Die ga ik onthouden voor volgend jaar. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedekte tafel! Leuk, die menukaarten. En ja, ik geef de poppen wel gelijk dat ze een keertje mogen uitrusten...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig poppentafereeltje en je kersttafel ziet er supermooi uit!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, die meneer Muis! Nou, gelijk heeft hij :-)
    Wat heb je goed je best gedaan op de kersttafel, heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...