zaterdag 24 januari 2015

Leuk, leuk!!




Van een lieve vriendin kreeg ik, een tijdje terug, toen ze naar Sjors kwam kijken nog een verjaardagscadeau:-)

Naast 2 bollen wol en een bolletje katoen en nog andere leuke dingetjes, kreeg ik dit fantastisch blad.

Het is de Simply haken extra Amigurumi & Friends en hij staat vol met leuke projecten, wel 60 stuks

Deze keer kreeg je als extra's neusjes en oogjes, maar dan net weer even anders

Nu je snapt het wel, ik ben reuze blij 
met mijn cadeautjes!!!!






Wat denk je van dit stel
Roodkapje en de boze wolf
Van deze wolf ben ik niet bang hoor:-)

Wie wil nu niet deze leuke poes breien





Naast een zeemeermin, gebakjes, Geisha's en nog veel meer leuke projecten om te haken, breien of naaien staan er ook deze egeltjes in.


Laten dit haak patroon nu extra goed van pas komen!! Maar daar vertel ik jullie morgen meer over. Want dat is nog een behoorlijk lang verhaal.


Een pootje van Sjors en ik zie je morgen:-)

3 opmerkingen:

  1. Ooo wat een leuk boekje. Zo gevaarlijk om te zien liggen in de winkel en niet te kopen ;-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijk cadeautje om lang van te genieten en veel uit te haken. De egeltjes zien er schattig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeau, hier gaan zeker wel dingen uit gemaakt worden en de egeltjes zien er superlief uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...