maandag 25 november 2013

Koude voeten in bed en de oplossing!


Mijn collega vroeg mij: 'Anita jij breit babyslofjes, bestaan die ook voor volwassenen.'
Ja collega, die bestaan en je kunt ze in bed aandoen als je last hebt van koude voeten.

Echt waar, ja echt waar!

Dan wil ik er een paar kopen voor mijn vrouw.
Doe maar een super vrouwelijke kleurtje. En dit zijn ze geworden, mijn collega vond ze 'helemaal geweldig'.



Ik blij, mijn collega blij en natuurlijk niet te 
vergeten de kinderen in Gambia blij.
Deze sloffen zijn voor schoenmaat 38-40.
                             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...