donderdag 28 november 2013

Blij verrast!

Jullie denken vast, ze heeft een give away gewonnen.

Nee hoor, vandaag werd ik blij verrast door een collega!

Ik moest vandaag afscheid nemen van een lieve collega, door de reorganisatie
werd haar contract niet verlengd. Ik had een afscheidsbrief gemaakt in de vorm
van een gedicht op rijm (vond ik wel toepasselijk voor de tijd van het jaar) en een klein cadeautje gekocht. Wat denk je, kreeg ik van haar een cadeau, ja dat was wel het allerlaatste waar ik aan gedacht had. Echt een verrassing dus!

Ik kreeg 3 bolletjes acryl garen (alleen de wikkel vond ik al mooi, een beetje Engels) en 2 bolletjes katoen, een boekje met haakpatronen, een scheurkalender voor 2014 en een kaart met heel veel lieve woorden. 

In 2014 zal ik regelmatig een spreuk met jullie delen.
Lieve Inge het ga je goed en we houden contact.


1 opmerking:

  1. Ha lieve Anita, ik zie het nu pas maar wat krijg ik er een warm gevoel van dat je dit met de rest van de wereld wilt delen! En wat heb je het mooi op de foto gezet! Dankjewel, ook voor de leuke middag van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...