dinsdag 19 maart 2024

Dinsdag poppendag :)

Hallo, ik ben Guusje
Ik regel zelf maar even een
dinsdag poppendag want
Anita is druk!
Jullie zijn vast benieuwd hoe het is
afgelopen met de oven
Ja, ik heb er geen verstand van,
maar Anita dus ook niet;)
Het was niet de oven, maar de kookplaat 🤔
Omdat de kookplaat en oven gekoppeld zijn
werkte ze allebei niet meer
(dat doen ze vaker bij inbouw apparatuur 
volgens de monteur)
Kon Anita dat dus ook niet weten
De kookplaat moest mee en wanneer 
hij terug komt, tja dat is nog even de vraag,
waarschijnlijk eind van de week
Daarom is er nu een leen kookplaat met 2 pitten
Hij is uit, dus daarom kan ik er wel op gaan zitten ;)
Wat een gedoe zeg!
Vandaag is ze weer naar de tandarts
tja daar kan ik niet op wachten hoor
Ik heb Julia gevraagd om een foto te maken
Had wel iets dichter bij gemogen
wat mij betreft, maar ik was allang blij met
de tip om een keukenrolletje onder mijn
billen te leggen, zodat deze niet vies worden

Omdat ik niet zo snel kan typen
is het een late dinsdag poppendag geworden
Maar ik zeg altijd beter laat als nooit

Binnenkort zie je me wel in ‘t Winkeltje ;-)
Als mevrouw een keer tijd heeft

O, ja bijna vergeten, er is misschien ook
dinsdag poppendag bij:
 Alexa
Ria

Groetjes van Guus 🥰

7 opmerkingen:

  1. Ja, soms moet je zelf maar het heft in handen nemen...
    En je kunt het prima hoor! Wat een toestand met die kookplaat, echt niet leuk hoor.
    Je staat mooi op de foto hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha heerlijke Guusje wat een mooi blogje heb je getypt knap hoor. Blijf nog maar een poosje bij Anita kun je haar een beetje helpen met van alles en nog wat. Dag hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een bij de hand type die Guusje. Wij hadden ook zo'n gekoppeld systeem. Helaas was er geen model met dezelfde maten te koop na 30 jaar, dus nu hebben we 2 losse apparaten die de goede maten hadden. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke poppendagblog! En wat een gedoe met de situatie in de keuken. Nou ja, met twee pitten kun je in ieder geval nog wel wat klaar maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Guusje, wat een knapper ben jij zeg, door omstandigheden zelf maar even een blogje schrijven. En het gaat je goed af hoor. Wat een toestand Anita, dat gaat even behelpen worden met een tweepittertje, maar jja beter iets dan niets natuurkijk. Hoop dat het weer helemaal goed komt allemaal.

    groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aangenaam Guusje, leuk om kennis te maken! En leuk om je te bewonderen, je mag er absoluut zijn.
    Wat vervelend dat Anita zolang de kookplaat kwijt is, dat wordt ook nog eens creatief zijn in de keuken met maar 2 pitten, maar beter dan niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Guusje, jij hebt er toch maar een leuk blogje van gemaakt, Anita kan trots op je zijn !

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...