vrijdag 12 januari 2024

RvdM

Best wel frustrerend!
Zoals jullie weten reageer ik op jullie blog als anoniem :(
Ik krijg het niet opgelost! Als ik nu reageer schrijf ik 
……‘groetjes Juffrouw Ooievaar’ dat pas ik per nu aan
ik reageer voortaan zo ‘… groetjes Anita’
&
Hebben jullie dat ook?
Als ik reageer op een blog, dan moet ik
knippen, plakken en nog eens en nog eens
eer dat de reactie gepubliceerd wordt 
Op sommige  blogs kan ik helemaal niet reageren :(
😡😡😡
Zo dat lucht op ;)

🍅🫑🧄🥦🥕

Tweede vrijdag van de maand dus 
tijd voor het recept van de maand :-)

Deze keer: Tagiatelle met champignons 
Wat heb je nodig voor 2 personen:
250 gram champignons 
200 gram tagiatelle 
2 teentjes knoflook 
100 gram spek blokjes 
250 ml kookroom
citroensap
olijolie
zeezout en peper
handje verse platte peterselie gehakt
evt. 3 eetlepels geraspte Parmezaanse kaas

Aan de slag:
Kook de pasta zoals aangegeven op de verpakking 
Maak de champignons schoon en snijd ze in plakjes. 
Pel en hak de knoflook fijn. 
Bak de champignons in een klein scheutje olie op hoog vuur
Voeg de knoflook en het spek toe en bak nog even mee 
Voeg de kookroom toe en breng op smaak met zout en peper
Roer evt. de Parmezaanse kaas door de saus en laat goed verwarmen

Giet de pasta af en warm de pasta nog even op in de saus
 Voeg een beetje citroensap toe om het gerecht wat op te frissen
Schep de pasta op en bestrooi met de peterselie

Eet smakelijk!

Ik ga kijken wat de andere dames voor lekkers
hebben bedacht, kijken jullie mee?

Judy - Daphne - Janny - Irene - Willy - 
Conny - Mieke - Marthy - Céline - Josephine - 
Toos - Miriam - Annet - Marja - 

18 opmerkingen:

  1. Wat raar, Anita, van die reacties. Ik weet het ook niet. Bij mij worden reacties pas zichtbaar als ik toestemming heb gegeven, is dat het?
    Het recept ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer lekker uit!

    Wat rot dat je zo'n problemen blijft houden met het reageren op de blogs. Ik kan me voorstellen dat dat heel frustrerend werkt voor je.
    Zelf kan ik op mijn computer ook niet reageren met mijn naam, maar op mijn telefoon lukt dat gelukkig (nog?) wel. Blogspot is niet altijd gebruikersvriendelijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan altijd reageren, en ik ontvang ook probleemloos reacties op mijn eigen blog, dus ik kan je er niet bij helpen. Maar waarom reageer je eigenlijk anoniem? Ik reageer met mijn google-account, dat werkt dus prima. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend, van de reacties. Ik heb dat zelf niet, maar heb het wel vaker gehoord. Ik krijg ook vaker "anonieme" reacties op de blog, dus je bent de enige niet.
    Je reacties worden zeer gewaardeerd, dus ook hierbij: bedankt!
    Leuk recept ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pasta met room spekjes en nog lekkere toevoegingen is altijd heerlijk.

    Ik heb zelf geen blog en heb me kennelijk ooiy ingelogd op diverse blogspot of wordpress blogs met een gmail acount en mijn naam staat er altijd bij eigenlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat kan te maken hebben met je browser... Heb je al eens gegoogeld naar het probleem? Ik kwam dit tegen https://www.bloggenenloggen.nl/reageren-op-blogger-blogs/
    Lekker recept deel je vandaag, Anita. We hebben onlangs zoiets op bij onze zoon en we hebben gesmuld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend met die reacties. Misschien moet je met je Google account reageren? Het zou ook kunnen dat je nog met een oude versie van Blogger op je telefoon werkt?

    Toch heel fijn dat je de moeite blijft nemen te reageren.
    En het recept lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb dat ook niet ik reageer met Google account . Maar anoniem met je naam erbij is ook herkenbaar .
    Lekker recept met Champions Mmmm.......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik werk op Apple iPad of notebook. Met Safari van Apple heb ik regelmatig problemen. Via Google Chrome niet.
    Ook weer een lekker recept.
    Groet,
    Dientje (Dini)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps, staat mijn reactie nu bij de spam? Ik had je nog wel een tip gegeven...😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op je blog is mijn reactie nog niet te zien. Daarvoor moet je het vinkje aanklikken bij mijn reactie op je dashboard...

      Verwijderen
  11. Ja, dat heb ik al een hele tijd, maar laat mij niet klein krijgen.
    Jammie, dat is absoluut lekker, maakte ik vroeger regelmatig als afwisseling van de andere pasta waar mijn jongens nog steeds gek op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Overigens reageer ik altijd met Google account, dat is dus niet een garantie dat je geen problemen hebt.

      Verwijderen
  12. Vervelend dat het niet lukt. Op de pc moet je denk ik eerst je profiel aanklikken. Bij mij is dat rechtsboven naast de url balk. Een rond icoontje. Hopelijk lukt het. Het recept lijkt me lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dat toch vervelend Anita, ik dacht altijd al, waarom reageer je altijd anoniem? Maar nu begrijp ik dat je het niet kan veranderen. Alhoewel ik net bij Conny zag dat daar je blog weer wel aanklikbaar was, wat vreemd hé. Misschien gaat het toch een keertje goedkomen hoop ik voor je want dit is toch wel lastig.
    Jr recept ziet er heerlijk uit, ben eigenlijk gek op allerlei pasta gerechten, en dit recept lijkt me ook erg lekker met knapperig gebakken bacon.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb dat ook, bij verschillende blogs kon ik niet meer reageren, maar daar krijg ik nu een melding van via mail en dan komt het toch op hun blog terecht, hoe dat weet ik niet. Van anoniem reageren heb ik ook wel eens last, ik reageer dan gewoon net als altijd, maar zie dan dat er anoniem staat en dat vind ik heel vervelend, maar dat doen we niet zelf toch ? Snap niet hoe dat komt.
    Maar, zou het bijna vergeten, je recept staat me wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waardeloos, dat reageren. Maar we gaan gewoon door hè.
    Wat een lekker recept. Dat weet ik, want ik heb het al eens gemaakt, maar dan zonder spekjes. En voor maandag staat het op het menu, ik ga die spekjes er bij doen. Mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gedeelde smart is halve smart... om te reageren bij blogs moeten er inderdaad soms vreemde kunsten worden uitgehaald. Bij weinig tijd los ik het net zoals jij op. Mijn naam én mijn blognaam. Maar het knippen en plakken gaat wel steeds sneller. Alleen inloggen met een googleaccount lukt maar niet... gezellig blog heb je trouwens... ;)...

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...