maandag 4 september 2023

Krans aan de voordeur & Nofrillsweater :)

Op Instagram zag ik een krans van hop 
Wauw, ik ben namelijk dol op hop,
de bellen vind ik prachtig  
Tijd om eens naar de hop in onze tuin te kijken
Tot mijn verbazing ging enkele bel te zien
De plant zag er verdroogd uit :(
Dat moet pas gebeurd zijn
Ik zag nergens hop, tot :)
Gisterenmiddag, ik was met Sjors aan de wandel
Ineens heel veel hop, niet zo ver van onze woning vandaan
Wat een bofferd ben ik
‘s-avonds hing de krans al aan de deur ;)

Mijn Nofrillssweater is van de naald
Ik heb de trui ook al gepast en hij is goedgekeurd 
Alleen nog de draadjes instoppen 
en onder vochtige doeken leggen
Hij hoeft niet geblockt te worden
Op IG zag ik een manier van
draden instoppen, dat wil ik
bij deze trui proberen

Een foto als ik de trui aan heb
houden jullie nog te goed 
Hij is iets te warm voor nu 😜






10 opmerkingen:

  1. Ja, ik zag je krans al op Instagram. Ik vind hem zò mooi en wat staat ie prachtig op je voordeur; echt een plaatje zo bij elkaar!
    Leuk dat je trui nu af is en het wordt er vast een keertje weer voor om deze te showen. Laat je dan ook zien hoe je de draadjes weg werkt? Ik vind het altijd leuk om weer iets nieuws te leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi is je krans! Wat staat het mooi al dat groen op je witte deur!
    Je trui is ook super, ben wel benieuwd hoe hij je staat, maar kan mij voorstellen dat dat heel mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja nu een trui passen is geen optie. Nog even genieten van een beetje nazomer. Wat een super leuke krans. Hop heb ik ooit es 1x gezien daarna nooit weer.🙄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi je Hop krans Anita, zo heerlijk vol en leuk nonchalant.
    Staat ook prachtig op de lwitte /creme deur. En geweldig dat je trui
    zo goed past, best spannend om dat af te wachten. Deze maand heb je hem in ieder geval NIET nodig, 🌞🌞🌞

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige krans! En je trui ziet er ook heel goed uit. Als die methode van draadjes instoppen bevalt, deel je die dan ook? Ik ben namelijk heel benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige krans. Hij geeft de deur een extra uitstraling. De trui ziet er mooi uit. Kun je iets meer vertellen over de manier van afhechten. Ik leer ook graag nieuwe dingen bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie krans van hop. Hij past precies in deze tijd van het jaar zo tussen zomer en herfst in. Ook je trui is mooi geworden en ik ben benieuwd naar de foto waarop je hem aan hebt. Staat er al iets nieuws op de pennen? Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie krans, ja wij zagen ook overal hop hangen tijdens het fietsen, maar helaas met dit weer was de hop op sommige plekken al bruin aan het worden, maar jij hebt hem lekker al hangen !

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...