woensdag 30 augustus 2023

Nieuw project :-)

Ik heb mezelf verwend :-)
met nieuwe wolletjes en een patroon

Ik ga weer een trui breien
(mijn Nofrill sweater is bijna af)
Opnieuw een patroon van PetiteKnit
de vertical stripes sweater
Deze keer van beneden naar boven
Ik ga meedoen
met een knitalong via Ravelry
de Nordic knitalong, georganiseerd door Helle Libenholt
Ik kijk graag naar haar vlogs op Youtube 
Je breit dan met met garen van een ‘nordic’ land
en/of een patroon van een ‘nordic’ ontwerper
Dit is het garen wat ik gekozen heb
Drops Sky
Ik wilde een trui breien met maar een draad  én
met garen waar ik nog niet eerder mee gebreid had :)
Nieuw garen & patroon = proeflapje breien
nieuwe thee proberen, zo kom ik de dag wel door 
Maar eerst een klusje ;)
Snijbonen, net geoogst
Weten jullie meteen welke groente wij vanavond eten :)


11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit, prachtig garen en de trui lijkt me ook heel mooi. Veel breiplezier! En ik hoop dat het smaakte, de snijbonen zien er in ieder geval heel lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Een nieuw project. Dat wordt vast weer een mooie trui.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, ik ken de Nordic KAL van Little Big Knits (ben lid van haar Ravelrygroep en volg haar podcast). Soortgelijk idee. Ik houd van meerkleurig breiwerk, wat we in mijn jeugd "Noorse truien" noemden.
    Ga Hellen Libenholt eens opzoeken op Ravelry, wie weet ga ik daar ook mee doen, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik zoek haar op op Ravelry, klik op de link naar haar youtube-kanaal, blijk ik haar filmpjes dus al te hebben bekeken, ik ben gewoon slecht met namen 😉😊

      Verwijderen
  4. Ik begin maar met het laatste Anita , jammie snijbonen heerlijk,
    en al helemaal uit eigen moestuin natuurlijk. het zal jullie prima gesmaakt hebben. Leuk dat je weer zo'n prachtige trui gaat breien,
    dat gaat weer een fijne uitdaging worden. Het lijkt me ook een
    heerlijke warme trui te worden. In ieder geval heel veel breiplezier!!!

    Grroet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitdaging, een trui breien. Ik ben benieuwd hoe hij gaat worden. Over de snijbonen: dat is de enige groente die ik niet lust. Traumaatje van vroeger: die harde draden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bolletjes en een mooi patroon, veel breiplezier alvast.
    Hm, lekker, snijbonen uit eigen tuin! Jullie hebben vast gesmuld.
    Dank je voor de reacties op mijn blog,mik zal je vragen beantwoorden: ik heb nu 35 kerstkaarten klaar voor dit jaar, dit is inclusief een klein stapeltje dat ik over had van vorig jaar.
    Mijn schoonouders zijn nu 68,5 jaar getrouwd, wat een tijd hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, de snijbonen zien er goed uit. Heerlijk uit eigen tuin...
    Wat een mooie bollen wol heb je gekocht. Leuk vooruitzicht om weer zo'n fijne trui te breien. Het is echt wel jouw ding en het staat je ook goed, heb ik gezien op eerdere foto's...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk moet je jezelf af en toe verwennen. En van deze mooie wolletjes heb je vast veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat de snijbonen gesmaakt hebben. Ben benieuwd naar jouw nieuwe project.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...