maandag 31 januari 2022

STOPPEN :)

Tegen het eind van 2021 kwam
ik deze tegelspreuk regelmatig tegen
Vooral de zin 'laat los wat je niet kun gebruiken'
zette mij aan het denken!

Ha,ha, en nu dachten jullie vast,
 ze gaat stoppen met bloggen
Nee, hoor maar ik ga wel stoppen met werken :-)


Sterker nog, ik ben al gestopt :)
Officieel per 1 maart 2022,
maar afgelopen donderdag was 
mijn laatste werkdag
Ik ben flink verwend :)
Het waren ruim 23 mooie jaren
Ik ga genieten van mijn (vroeg)pensioen








 

11 opmerkingen:

  1. Wat fijn Anita , gefeliciteerd.
    Fijn hoor meer vrijheid, geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat fijn voor je! Geniet ervan, ik wens je een prachtige toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat fijn voor je, geniet ervan! Jij weet vast wel heelngoed raad met je vrije tijd, nu ga je pas echt tijd tekort komen, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat heerlijk! Lekker doen wat je wilt en veel minder moeten. ( daar ben ik nu ook al anderhalf jaar druk mee ;) en het bevalt heel goed) laat t maar lekker op je af komen. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anita wat fijn om nu te kunnen genieten van je vrije tijd .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet meer hoeven werken is heerlijk (al moeten sommigen onder ons er nog wel even aan wennen).
    Geniet maar lekker van al die vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je vroegpensioen. Ik hoop dat je er heel erg lang in goede gezondheid van mag genieten! Leuk dat je zo verwend bent bij het afscheid, maar dat mag ook wel na 23 jaar. Je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wat HEERLIJK Anita, niets moet en alles mag nu, daar ga je heel erg van genieten. En het gekke is dat je dan zoveel leuke dingen gaat doen dat je er niet eens de tijd meer voor zou hebben om te gaan werken;-) En wat een heerlijke verwennerij kreeg je bij je afscheid. Geniet er volop van Anita, lieve groetjes Josephine...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oepsie, ik schrok toch wel even en dacht 'die zag ik niet aankomen...'
    Maar gelukkig stop je niet met bloggen! Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. En hoe voelt het? Er zijn nog zoveel mooie en fijne dingen waar je nu de tijd voor hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dat je vroeg kunt stoppen, gelukkig niet met bloggen.
    Wat heb je veel gehad, geniet van je vrijheid!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...